Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti Public Relations semneaza cea mai buna licitatie caritabila online a anului 2011

· În urma licitaţiei caritabile organizate de Okazii.ro, mănuşile cu care Lucian Bute și-a apărat centura de campion mondial la București, în fața lui Jean-Paul Mendy, au devenit cele mai scumpe mănuşi din istoria sportului românesc
· Campania de licitare „Fii campion cu mănușile lui Bute”, desfăşurată în perioada 1 – 15 noiembrie, a adus 10.001 euro Clubului de Box din Pechea, bani care vor fi folosiţi pentru renovarea sălii unde Lucian Bute şi-a început cariera de sportiv
· Iniţiativa Okazii.ro a atras susţinerea a celor mai importante instituţii media din România, fiind una dintre cele mai vizibile campanii ale anului 2011 

· Printre VIP-urile care s-au alăturat campaniei de promovare a licitaţiei se numără realizatorii TV Mircea Badea şi Dani Oţil, fotbaliştii campioanei Oţelul Galaţi, bloggerul Cristi “Chinezu” Birta şi însuşi Lucian Bute, campion mondial la categoria supermijlocie IBF

“Fii campion cu mănuşile lui Bute!”, campania realizată de Graffiti Public Relations pentru Okazii.ro, cel mai mare site de comerţ online din România, a transformat mănuşile care au apărat centura mondială în cel mai scump obiect oficial vândut online din istoria sportului românesc.

Purtate de Lucian Bute în victoria înregistrată pe 9 iulie la Bucureşti în faţa francezului Jean-Paul Mendy, mănuşile au fost oferite de sportiv primului său antrenor, Felix Păun, cel care a decis să apeleze la Okazii.ro pentru a licita echipamentul. Felix Păun, care activează în continuare ca antrenor la Clubul de Box din Pechea, a hotărât să se despartă de mănuşi pentru a strânge banii necesari supravieţuirii clubului la care Lucian Bute şi-a început cariera de sportiv.

Licitaţia, începută pe 1 noiembrie 2011, a fost susţinută de o campanie de comunicare ce s-a întins pe tot parcursul perioadei de licitare. Concepută de Graffiti PR, campania a evidenţiat potenţialul comunei Pechea, o localitate de 11.000 de locutori care a oferit României trei mari sportivi: Lucian Bute (campion mondial la categoria supermijlocie IBF), Steluţa Luca (vicecampioană mondială la handbal cu naţionala României) şi Cristian Ciocan (campion mondial la juniori, acum boxer profesionist).

“Licitaţia a căpătat rapid o susţinere fără precedent, atât din partea publicului, cât şi din partea reprezentanţilor mass-media. Okazii.ro a continuat astfel o tradiţie a licitaţiilor dedicate viitorilor campioni cu cea mai de succes iniţiativă de acest gen din istoria online-ului românesc. Tocmai din acest motiv, am vrea să le mulţumim tuturor celor care s-au implicat, dar şi lui Lucian Bute, cel care îi face pe români să fie mândri la fiecare meci de-al său ”, a declarat Costin Cadelcu, Marketing Manager Okazii.ro

Campania a atras susţinerea unui număr impresionant de instituţii media, care au difuzat peste 250 de ştiri legate de licitaţie, dar şi suport din partea blogosferei, unde influenceri şi-au invitat cititorii să liciteze.

“Pentru o licitaţie atât de promiţătoare, Graffiti PR nu a făcut decât să îi ajute pe oameni să trecă puţin peste zgomotul şi controversele care însoţesc de obicei sportul românesc. Povestea mănuşilor şi a comunei Pechea este pe cât de nefardată, pe atât de puternică. Mănuşile lui Lucian au fost expuse la pasajul de la Piaţa Universităţii pentru a le oferi trecătorilor, în medie 300.000 pe zi, ocazia de a vedea îndeaproape obiecte care ţin de istoria sportului românesc. Pentru mass-media, am ales o experienţă din liga «money can’t buy»: toţi jurnaliştii şi bloggerii interesaţi au avut ocazia de a face un curs de introducere în box în sala de la Pechea, cu Felix Păun, primul antrenor al lui Lucian Bute. Le-am oferit astfel şansa de a trăi o experienţă similară cu cea prin care a trecut Lucian Bute în primele zile ale carierei sale”, explică Mircea Tomescu, Managing Director al Graffiti PR.

Rezultatele au fost spectaculoase: campania de licitare a mănuşilor lui Lucian Bute a devenit cea mai de succes iniţiativă de acest gen din istoria online-ului românesc, dar şi cea mai vizibilă campanie caritabilă online a anului 2011 în România.

La capătul licitaţiei, 10.001 euro au ajuns la Clubul de Box din Pechea, suma urmând a fi investită în totalitate în renovarea şi echiparea sălii de antrenament a clubului.

Echipa care a coordonat proiectul din partea Okazii.ro a fost formată din Costin Cadelcu (Marketing Manager), Ramona Hromei (PR&CSR Coordinator), Raluca Berceanu (Brand Socialite), Marius Concita (Art Director) şi Ioana Dogaru (Marketing Consultant).

Din partea Graffiti PR, au dezvoltat conceptul strategic şi au asigurat implementarea Bogdan Tomoiagă (Senior PR Consultant) şi Sergiu Petre (PR Specialist).

Bucuresti, 21.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.