free download 78 travel guides written by experts

Graffiti Public Relations in finala SABRE AWARDS 2011

Cu trei campanii nominalizate, Graffiti PR se califică în finala SABRE AWARDS cu cea mai strânsă competiţie din toate timpurile, numărându-se printre agenţiile cu cele mai multe aplicaţii pe lista scurtă a festivalului.

Cele trei campanii Graffiti PR finaliste la ediţia de anul acesta a SABRE AWARDS sunt:

· “Programul pentru extinderea platformei de Telemedicină de Urgenţă – un proiect pentru milioane de Români” dezvoltată pentru Petrom România, nominalizată la categoria Practice Area – Community Relations.

· „Digital Zoo”, o campanie realizată printr-un parteneriat între Gradina Zoologică Bucureşti, UPC România şi Animal Planet, care concurează la categoria Practice Area – Digital&Social Media, Digital Campaign

· „Iubirometrul Maggi” – pentru clientul Nestle România, finalistă în categoria Industry Sector – Food&Beverages.

“Vestea bună pentru noi este că proiectele nominalizate la SABRE AWARDS 2011 se înscriu în cele două direcţii strategice pe care le dezvoltăm în agenţie: zona de consultanţă în business communication (Petrom – Programul pentru extinderea platformei de Telemedicină de Urgenţă) şi zona de brand story management (Iubirometrul Maggi şi Digital Zoo)”, a declarat Mircea Tomescu, Managing Director al Graffiti Public Relations.

Performanţa Graffiti PR este cu atât mai notabilă cu cât ediţia de anul acesta a SABRE AWARDS a adunat un număr record de aplicaţii pentru regiunea EMEA: 2.000 de campanii înscrise. Însă recordul cantitativ este susţinut şi de unul calitativ, SABRE 2011 înregistrând cea mai strânsă competiţie din istoria festivalului, după cum a declarat însuşi Paul Holmes, CEO al Holmes Report şi Preşedintele Juriului SABRE.

Bucuresti, 12.04.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *