Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti Public Relations distinsa cu trei premii Silver la Romanian PR Award 2010

Graffiti Public Relations a fost distinsă cu trei premii Silver Award for Excellence la cea de-a opta ediţie a Romanian PR Award.

Cu şase nominalizări pentru şase campanii diferite şi trei premii Silver Awards for Excellence, Graffiti PR continuă o tradiţie: aceea de a fi prezentă şi premiată an de an la cel mai important festival de PR al momentului din România.

Cele trei campanii premiate sunt:
· Campania împotriva contrabandei cu ţigări – pentru clientul BAT România, la categoria “Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor şi oportunităţilor”;
· Campania Pampers-UNICEF “1 pachet = 1 vaccin – pentru clientul Procter & Gamble, la categoria “Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate”;
· Campania Pentru Diversitate. Împotriva Discriminării 2009 în România pentru Comisia Europeană, la categoria “Comunicare în domeniul public”.

“Într-un an al naibii de greu, era important să aflăm cum se vede şi din afară munca noastră. Din campaniile Graffiti PR pe 2009 s-au văzut 6 nominalizări cu 6 campanii diferite, şi 3 premii. Pe scurt, e bine. Pe lung, trecem prin toate stările: ne bucurăm de premii şi de continuitatea cu care le câştigăm. Ne enervăm că vroiam Gold (măcar cu BAT). Ne uităm pe cazurile înscrise şi ne întrebăm dacă nu cumva am uitat să trecem detalii care ar fi explicat mai clar impactul. Sunăm clienţii să povestim despre 2010 şi cum e mai puternic ce facem noi acum decât ce a fost premiat în 2009 (aşteptăm să vedem dacă dau şi ei o şampanie pentru premii). Şi ne pregătim pentru PR Awards 2011.”, spune Mircea Tomescu, Managing Director la Graffiti PR.

Despre Graffiti PR:

Graffiti PR este agenţie a grupului BBDO România, parte a Omicom – reţeaua nr. 1 de comunicare din lume. Graffiti PR numără în prezent 19 specialişti în PR, care furnizează clienţilor agenţiei servicii de corporate PR, brand PR, managementul situaţiilor de criză, servicii de comunicare pentru managementul schimbării, CSR şi public affairs. Printre clienţii agenţiei se numără: Automobile Dacia, Arval, Blue Air, Comsia Europeana, Egger, Fundatia Erste, Nestle Romania (Maggi, Nesquik, Nescafe), P&G Romania, Petrom, Renault, Scandia Romana, UPC Romania, Wrigley.

Bucuresti, 07.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.