Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti Public Relations a dezvoltat impreuna cu Renault campania Expeditia Verde

4 bloggeri, 4 oraşe, 4 Renault Clio, 772 de susţinători înscrişi pe platforma online www.expeditia-verde.ro, peste 800 de comentarii, aproape 3 milioane de impresii ale apariţiilor pe reţele sociale (Facebook, Twitter, Youtube), pe bloguri şi ale apariţiilor în presă sunt cifrele care descriu campania Expediţia Verde dezvoltată de agenţiile Graffiti Public Relations şi Kaleidoscope pentru Renault.

Proiectul Expeditia Verde a constat într-o competiţie online şi offline între între 4 dintre cei mai importanţi bloggeri din România, în 4 dintre cele mai mari oraşe ale României. Cristian “Chinezu” Birta (Bucureşti), Andrei Crivăţ (Timişoara), Ovidiu Eftimie (Braşov) şi Marius Sescu (Iaşi) au trecut prin 4 probe în perioada 13 iunie – 11 iulie 2011. Fiecare a avut alături ca partener un model Renault Clio, emblematic pentru platforma Renault Eco2. Activităţile concurenţilor şi ale susţinătorilor au fost vizibile pe platforma online www.expeditia-verde.ro, pe contul de Facebook al competiţiei, pe canalul de Youtube şi pe Twitter, prin intermediul hashtagului #expeditiaverde.

În perioada 3 iunie – 17 iulie, site-ul a fost vizitat de peste 5000 de vizitatori unici, s-au înscris 772 de susţinători, au fost înregistrate peste 800 de comentarii. Pe lângă implicarea celor 4 bloggeri pe propriile bloguri şi conturi de reţele sociale, au mai fost postate peste 30 de blog entry-uri ale susţinătorilor şi peste 50 de update-uri pe Facebook, iar activitatea pe Twitter a totalizat peste 100 de postări conţinând hashtagul #expeditiaverde.

Expediţia Verde face parte din platforma de comunicare Renault Eco2, semnătură dezvoltată în 2007, prin intermediul căreia Renault îşi anunţa angajamentul public de a produce şi comercializa vechicule ecologice şi ergonomice.

La realizarea acestei campanii, au participat reprezentanţii Renault: Dora Pasăre – Brand şi PR Manager Renault, Monica Mincă – PR Officer Renault, Ioana Ştirbu – Responsabil Internet şi CRM Renault.

Din partea agenţiei Graffiti Public Relations, echipa care a realizat această campanie este formată din: Bogdan Tomoiagă – Group PR Manager, Laura Toma – PR Assistant, Ileana Ghiţă – Digital Consultant, Sergiu Petre – PR Executive, Maria Galan – PR Assistant, iar din partea Kaleidoscope: Alex Cofaru – Account Manager, Vlad Ciocan – Project Manager, Csaba Nacu – Art Director, Mihnea Belcin – Senior Programmer, Dan Petru – Flash Programmer.

Bucuresti, 18.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.