free download 78 travel guides written by experts

Graffiti PR comunica pentru Okazii.ro

„Fii campion cu mănușile lui Bute!”

Graffiti PR, agenția de relații publice a grupului BBDO România, comunică pentru Okazii.ro, cel mai mare site de comerț online din România, campania „Fii campion cu mănușile lui Bute!”.

Proiectul își propune să îi ajute pe tinerii care se antrenează la Box Club Bute din Pechea, folosind resursele obținute din licitația mănușilor cu care Lucian Bute și-a apărat titlul mondial pe 9 iulie 2011 la București. Licitația face parte din inițiativele caritabile organizate de Okazii.ro în ultimii 10 ani.

Toți românii vor putea licita, în perioada 1 – 13 noiembrie, pentru perechea de mănuși cu care Lucian Bute și-a apărat în această vară centura de campion mondial la box, versiunea supermijlocie IBF. Licitația poate fi accesată în orice moment la adresa www.okazii.ro/campion.

Mănușile vor fi prezentate publicului în premieră în pasajul de la Piața Universității, București, în perioada 1-6 noiembrie. Tot ce se întâmplă în pasaj va fi transmis în direct, prin live streaming, în pagina licitației – www.okazii.ro/campion.

Costin Cadelcu, Marketing Manager Okazii.ro, explică „Din momentul în care am aflat că Lucian Bute a dăruit primului său antrenor, Felix Păun, mănușile cu care și-a apărat titlul mondial, am știut că aceasta este cea mai bună cauză în care ne putem implica. Copiii de la Pechea, actuali și viitori campioni la box, merită încrederea și susținerea noastră. Pentru că ei, ca și noi, știu cât de important este să crezi în ceea ce faci. Echipa Okazii.ro nu este la primul proiect caritabil, însă acum avem ocazia de a afirma misiunea noastră socială – susținem viitorii campioni ai României.”

„Este un proiect pe care și-au dorit să îl comunice unele dintre cele mai importante agenții de relații publice din România și pe care Graffiti PR l-a câștigat în urma pitch-ului organizat recent de Okazii.ro. Ce ne-a diferențiat au fost fără îndoială abilitățile noastre de story management, de gestionare creativă a poveștii din jurul brandului, care înseamnă valoare în plus pentru acest proiect. Ce ne dorim este să punem cât mai bine în valoare miza: suportul necesar pentru a oferi și altor tineri șansa de a deveni campioni”, spune Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR.

În proiectul Okazii.ro „Fii campion cu mănușile lui Bute!”, Graffiti PR va oferi servicii de media relations, BTL și social media. Campania de comunicare se desfășoară în noiembrie 2011 și se adresează tuturor celor care doresc să susțină viitorii campioni ai României.

Echipa care a coordonat proiectul din partea Okazii.ro este formată din:
Costin Cadelcu (Marketing Manager)
Ramona Hromei (PR&CSR Coordinator)
Raluca Berceanu (Brand Socialite)
Ioana Dogaru (Consultant Marketing)

Din partea Graffiti PR au lucrat la implementarea campaniei :
Bogdan Tomoiagă (Senior PR Consultant)
Sergiu Petre (PR Specialist)

DESPRE OKAZII.RO

Lansat oficial pe 15 aprilie 2000, Okazii.ro este cel mai mare site de comerț online din România, conectând milioane de cumpărători și vânzători în fiecare zi. Cu 1,3 milioane de produse spre vânzare și 3 milioane de români care fac shopping în fiecare lună, Okazii.ro este un barometru al tendințelor de cumpărare online.

De 10 ani, Okazii.ro sprijină activ tinerii români, prin licitații cu scop caritabil. Odată cu licitația pentru mănușile lui Lucian Bute, Okazii.ro își afirmă misiunea de a contribui la formarea noii generații de campioni ai României.

Printre proiectele precedente se numără licitațiile pentru pagaia lui Ivan Patzaichin, echipamentul de tenis al lui Ilie Năstase, halatul de joc al lui Leonard Doroftei, ghetele lui George Ogăraru sau tricoul de joc al lui Cristi Chivu. Toate fondurile obținute în urma acestor licitații au fost utilizate pentru a ajuta acei copii români care au nevoie de condiții mai bune pentru a-și realiza visurile.

Despre Graffiti PR:

Graffiti PR face parte din top 3 agenții de PR din România, cu multiple premii câștigate în cadrul celor mai importante competiții locale și internaționale ale industriei.

Graffiti PR are 22 de consultanți în comunicare și relații publice, agenția furnizând servicii de corporate PR, brand PR, managementul situațiilor de criză, servicii de comunicare pentru managementul schimbării, CSR și Public Affairs.

Graffiti PR este membră a grupului de comunicare BBDO România și partener strategic pentru rețeaua Ketchum Pleon. Printre clienţii agenţiei se numără: Automobile Dacia, British American Tobacco, Comisia Europeană, Contrast Management Consulting and Training, Egger, Fundatia ERSTE, Nestle România (Maggi, Nesquik, Nescafe), Nokia Siemens Networks, Oracle, P&G România, Petrom, Renault, UPC România, Wrigley, 7 Spice și Provident.

Bucuresti, 02.11.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *