Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti PR castiga conturile de relatii publice si strategie de brand Cargus

· Agenția va gestiona campaniile de relații publice și strategia de brand Cargus pentru următorii trei ani
· Compania de curierat a trecut printr-un proces de rebranding și a anunțat în acest an cele mai mari investiții din istoria sa

Graffiti Public Relations, una dintre cele mai mari agenții de relații publice din România, va oferi soluții de comunicare și strategie de brand companiei de curierat intern Cargus pentru următorii trei ani. Parteneriatul a fost semnat în urma unui pitch la care au participat patru dintre cele mai importante agenții de relații publice din România.

Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR, susține că noul client prezintă oportunități pe termen lung pentru agenție.

“Cargus e un client special pentru că traversează unul dintre cele mai importante momente din istoria companiei. După preluarea de către fondul de investiții Abris Capital Partners a început un proces rapid de creștere, unul care trebuie susținut și de eforturile de strategie de brand și comunicare dezvoltate împreună cu Graffiti PR.”

La începutul lunii mai, Cargus a dezvăluit noua sa identitate vizuală, care include un nou logo și noul slogan al companiei, „Un pas înainte”. „Alergătorul” Cargus, folosit pentru prima dată în 2004 și devenit un simbol al Cargus, a fost păstrat și actualizat pentru noul logo.

Nadia Homoc, Commercial Director Cargus, explică alegerea făcută de compania de curierat pentru noua sa agenție de relații publice și strategie de brand.

“2013 este un an esențial pentru Cargus, unul în care rezultatele companiei trebuie să fie pe măsura investițiilor. Am ales să lucrăm cu Graffiti PR pentru că, de-a lungul procesului de selecție a agențiilor, am apreciat interesul manifestat de aceasta pentru produsul oferit de Cargus, dar și de dorința de a oferi soluții de comunicare menite să aibă un impact în business-ul companiei.”

Cargus realizează în 2013 cele mai importante investiții din istoria companiei, de 4 milioane de euro. 3,2 milioane de euro sunt investite exclusiv în reînnoirea flotei, în timp ce 0.5 milioane de euro sunt destinate îmbunătăţirii infrastructurii IT și a software-ului de comunicare Cargus.

Bucuresti, 31.07.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.