free download 78 travel guides written by experts

Graffiti BBDO si Snickers au transformat plaja H2O

într-un câmp de bătălie pentru distracţie

Graffiti BBDO a organizat Snickers Battlefield, un eveniment plin de adrenalină, care a avut loc sâmbătă, 4 august, pe plaja H2O (după ultima Playa din Mamaia), adunând sute de participanţi.

Desfăşurat pe durata unei zile întregi, Snickers Battlefield a îmbinat cele mai nonconformiste şi pe val posibilităţi de competiţie, precum „water fight” şi „DJ battle”. Primul concurs, „water fight”, i-a provocat pe participanţi să se dueleze în tunuri cu apă, de pe doi cilindri amplasaţi pe mare, la 30 de metri de mal. Printre participanţi s-a numărat însuşi DJ Pagal, iar câştigătorii au fost Cosmin Gafitoi şi Alexandru Prepeliţă, doi tineri plini de energie care au avut forţa şi iscusinţa să-şi doboare partenerii în apă. Cei prezenţi pe plaja din Mamaia au asistat de asemenea la demonstraţii de paraşutism, kitesurfing şi sărituri cu BMX-uri în apă, în cele mai ciudate scheme.

Seara a debutat cu competiţia „DJ battle”, în care s-au întrecut în scratch-uri şi beat-uri 10 DJ amatori, selectaţi în urma unui concurs iniţiat pe Pro FM, cu 2 săptămâni înainte de eveniment. Cei 10 finalişti au fost aleşi pe baza demo mix-urilor realizate, având ca punct de plecare o acapella disponibilă pe site-ul Pro FM. Câştigătorul acestei competiţii a fost DJ Maresh, care a primit premiul de 1500 Eur.

Evenimentul s-a încheiat cu o petrecere pe plajă, în ton cu turul de forţă de pe durata întregii zile.

„Snickers Battlefield a fost gândit a fi un eveniment în premieră. Tinerii Snickers sunt întodeauna interesaţi de lucrurile care aduc un plus de inovaţie şi de fun, drept pentru care le-am oferit un eveniment care să le crească adrenalina, creându-le o experienţă puternică legată de brand. Am dezvoltat pentru Snickers o activare care să îmbine două elemente cheie pentru spiritul urban actual: scratch-urile şi beat-urile, împreună cu o nouă generaţie de sport extrem. Rezultatul a fost un eveniment dedicat celor care vor să experimenteze şi să se distreze 24 din 24, Snickers fiind brandul care le oferă acel plus de energie necesar epuizării distracţiei şi de abia apoi a energiei."”, spune Catinca Drăgănescu, Account Manager Graffiti BBDO.

Snickers Battlefield a fost organizat cu sprijinul agenţiei Media Direction, care a selectat cele mai potrivite canale de comunicare. Astfel, luând în considerare faptul că evenimentul s-a adresat tinerilor dinamici, preocupaţi de tot ce înseamnă artă, sport şi distracţie urbană, într-o atmosferă cool, partenerii media propuşi de Media Direction au fost MTV, Pro FM, 7 Seri, site-urile Adevolution.

Promovarea evenimentului a fost realizată astfel prin spoturi TV şi radio, machete de presă, bannere de internet, precum şi prin postere şi flyere distribuite pe litoral.
 
Execuţiile din presă şi TV sunt amuzante, dramatizând spiritul urban adolescentin prin intermediul ilustraţiilor animate, în linie cu poziţionarea Snickers® ca brand întodeauna „cool” şi „future oriented”. Elementele sunt pline de viaţă, totul este în mişcare.

Din partea companiei Mars România, proiectul a fost coordonat de Bogdan Garofeanu – Snack Food Category Manager.

Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea evenimentului este formată din: Ema Prisca – Creative Director, Cătălin Stanciu – Copywriter, Ioana Sandru – Art Director, Catinca Drăgănescu – Account Manager.

Campania de media a fost coordonată de agenţia Media Direction, cu implicarea Verei Gavrilă –Senior Media Manager, iar dezvoltarea pe zona de online a fost realizată de către Cristiana Belodan – Account Manager Proximity.

Partea logistică a evenimentului a fost asigurată de echipa H2O şi de profesioniştii de la City Events.

Bucuresti, 7.08.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *