Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO si Media Direction realizeaza pentru Dacia Logan KissFM

prima campanie de comunicare din blogosfera românească

Cu un look tineresc şi plin de viaţă, noua serie limitată Dacia Logan KissFM se bucură de o campanie de comunicare inovativă, creată de Dacia, KissFM, Graffiti BBDO şi Media Direction. Urmărind în primul rând atragerea tinerilor aflaţi la prima achiziţie auto, mixul de media al campaniei se axează în special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizaţi.
Astfel, noul model Dacia beneficiază de prima campanie de promovare din blogosfera românească, realizată pe 13 bloguri recunoscute, cu peste 600.000 de afişări, de unde tinerii află informaţiile despre promoţie direct, în propriul limbaj. În plus, întreaga campanie media evidenţiază potenţialul internetului românesc, toate canalele tradiţionale folosite în mixul de comunicare (TV, radio, print, internet) acţionând ca un teasing pentru site-ul concursului creat special pentru lansarea noului model Dacia.

„Este cu siguranţă cea mai importantă campanie integrată făcută până acum în România, care mizează pe potenţa online-ului românesc, o campanie ce are toate ingredientele necesare (un brand puternic, expunere, premii atractive, inovaţie) să devină cel mai important punct de comparaţie pentru orice promoţie online de acum înainte”, spune Răzvan Varabiescu, Managing Director Media Direction.

„Lansarea Logan KissFM marchează o altă etapă în evoluţia celui mai puternic brand românesc, campion en titre (conform clasamentului realizat de Brandient şi BusinessWeek România în 2007). De data asta însă Dacia a pus ochii pe tineri, ceea ce a dictat stablirea on-line-ului ca mediu preponderent al acestei promoţii. Implicarea vedetelor, mecanica, premiile, utilizarea canalelor tradiţionale ca suport pentru atragerea tinerilor pe site, toate au fost premeditate. Iar reacţia tinerilor a fost pe măsură: după numai câteva zile de campanie traficul pe site şi numărul celor înscrişi se măsoară în cifre cu 4 zerouri”, adaugă Simona Costea, Account Director Graffiti BBDO.

Mergând pe acelaşi principiu de comunicare cu tinerii prin canalele care le sunt acestora mai aproape, Graffiti BBDO a creat pentru lansarea noului model Dacia Logan KissFM site-ul www.logankissfm.ro. Aici participanţii se pot înscrie în promoţie votând una dintre cele 5 vedete ale muzicii româneşti care îşi dispută supremaţia: Andreea Bălan, Andreea Bănică, Anka Badiu, Miki şi Delia. Concursul se desfăşoară la nivel naţional în perioada 25 august-16 septembrie, iar premiile constau în cinci vehicule Dacia Logan KissFM. Câştigătorii sunt aleşi prin tragere la sorţi, fiecare dintre aceştia urmând să primească cheile marelui premiu chiar de la vedeta favorită. De asemenea, de pe site-ul www.logankissfm.ro pot fi accesate şi blogurile vedetelor ambasadoare ale noii serii limitate Dacia Logan KissFM. 

Tot către site-ul concursului direcţionează şi cele 5 variante de spot-teaser, fiecare dintre acestea având în centru pe una dintre vedete. Obiectivul agenţiei a fost de a construi o apropiere între Dacia şi tineri, iar acest lucru s-a realizat trecând peste simpla alăturare dintre maşină şi vedete. Campania a facilitat întâlnirea directă cu starul favorit şi astfel s-a reuşit construirea unei experienţe autentice pentru tineri, iar seria limitată Logan KissFM a funcţionat ca liant între target şi starurile lor favorite.

La filmarea spoturilor, realizată pe circuitul de karting Amkart din Pipera, starurile au avut prilejul să îşi exerseze calităţile de şoferiţe. Bucuroase că au avut maşina pe mână, vedetele s-au simţit în largul lor şi au putut improviza cu spontaneitate şi dezinvoltură.

Spoturile TV au fost filmate în colaborare cu casa de producţie Carlo Production, sub regia lui Cristi Gugu, avându-i în calitate de producători pe Radu Rotar şi Leonard Bratu, în timp ce fotografiile pentru print şi internet au fost realizate în colaborare cu studioul Carioca.

Din partea companiei Dacia, proiectul a fost coordonat de o echipă formată din: Rafael Treguer – Director de Marketing, Eduard Croitoru – Director Publicitate, Cecilia Tudor – Şef Produs, Viviana Popescu – Şef Proiect Implementare Marcă. De asemenea, din partea KissFM au participat la realizarea proiectului Alexandru Radu – Director Marketing, şi Simona Ionascu, Business to Business Manager.

Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Ema Prisca – Creative Director, Roxana Panaitescu – Senior Copywriter, Gelu Florea – Art Director, Patrick de Hillerin – Copywriter, Cristina Gârlan – Art Director, Sorin Psatta – Strategy & Research Director, Costin Bogdan – JR Copywriter, Simona Costea – Account Director, Daniela Ioan – Account Executive, Liviu Isop – A/V Production Manager, Ştefan Schultz – A/V Producer.

Campania de media a fost coordonată de agenţia Media Direction, reprezentată de Răzvan Varabiescu – Managing Director, Andreea Popescu – Group Strategic Manager, Diana Şurubaru – Group Media Manager şi Gabriel David – New Media Manager.

“Sunt foarte bucuroasa ca LoganKiss FM a ajuns la oameni integral, asa cum a fost gandit de noi. A implicat multe resurse, multa energie si vointa si din partea noastra si din partea clientului si fiind cumva construit dupa o reteta pe care am inventat-o special pentru el, am reusit sa-l ducem la bun sfarsit exact asa cum arata schita din caietele noastre de lucru.” Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO

Bucuresti, 31.08.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.