Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO si Magic FM te invata sa recunosti

muzica de colecţie

Graffiti BBDO semnează campania promoţională „Bani de colecţie” pentru Magic FM.

Declinată din noua poziţionare a brandului – „Cea mai bună colecţie de muzică de ieri şi de azi” – ideea creativă este simplă şi directă. Nu orice melodie din anii `80 asculţi azi la Magic FM. Dar ce asculţi îţi aduce bani în cadrul promoţiei „Bani de colecţie”: 1.000 RON pentru 5 piese recunoscute. Astfel, echipa Graffiti BBDO a creat nişte trupe, melodii şi videoclipuri cât mai autentice, din seria „aşa nu” a anilor `80. „Sweet little darling, you” de la Rocco & The Poupettes, „Lady, lady” de la Curly & Curlito si „Children of the Mothership” de la Intergalactic Band sunt cele trei anti-hituri ce readuc în memorie producţiile muzicale de duzină ale anilor `80.

Spoturile sunt memorabile nu numai prin umorul de situaţie şi contrastul cu videoclipurile care au facut istorie, dar şi prin versuri ca: „We are the children of robotisation” sau „Lady lady, be my baby”, costume ce pot provoca afecţiuni de vedere prin stilul lor extrem şi coafuri care ar fi trebuit interzise chiar de la apariţie.

 „Câteva persoane din stuff-ul studioului unde a avut loc filmarea, neştiind că melodiile nu sunt autentice, au căutat pe internet fragmente din versuri, sperând să le poată downloada ca mp3. Toată echipa tehnică a retrăit momentele de aur din “epoca de piatră” a  videoclipurilor, iar directorul de imagine Tudor Lucaciu şi regizorul Hadrian Marcu s-au chinuit, pentru prima oară în cariera lor, ca totul să arate cât mai nasol”, îşi aminteşte Mihai Gongu, Deputy Creative Director la Graffiti BBDO.

Campania se desfăşoară printr-un mix de media care cuprinde TV, city screens, radio, print, online, viral şi este doar prima dintr-o serie de acţiuni de imagine.

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania e formată din Mihai Gongu (deputy creative director si copywriter), Cristina Panaitescu (art director), Ştefan Chiriţescu (head of strategy), Ioana Cadir si Irina Tuchiac (client service), Vitalie Brega (fotograf), Liviu Isop (AV production manager) şi Casa de productie Carlo Productions, cu Hadrian Marcu (regizor), Tudor Lucaciu (imagine) si muzica de la Electric Brother. Din partea clientului Magic FM s-au implicat în campanie Alexandru Radu (director marketing), Anne-Marie Ionescu (marketing manager Magic FM) şi Cătălin Mihăescu (country marketing manager).

Bucuresti, 13.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.