Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO, finalista

la New York Festivals 2006

Graffiti BBDO este finalista la New York Festivals 2006, sectiunea Design, Print & Outdoor Festival, cu printurile “Mama” si “Halloween”. Castigatorii competitiei urmeaza sa fie anuntati in luna septembrie, in cadrul celei de-a treia editii a Saptamanii Publicitatii de la New York.

Printul “Halloween” a fost realizat pentru brandul Guinness (client: URBB). Echipa de proiect a fost alcatuita din Cosmin Ezaru – Group Creative Director\Art Director si Anca Iulia Calin – Account Director.

“Mama” face parte din campania de printuri realizata pentru magazinele River Woods la lansarea colectiei de primavara-vara 2006. Aceasta serie mai include executiile “Printul Albert” si “Tanarul”. Echipa de creatie care a realizat campania a fost formata din: Dan Stanescu si Petru Teodorescu – Copywriteri, Cosmin Simionescu – Art Director, Alina Zaharescu – Group Creative Director si Adrian Preda – Creative Director, Vitalie Brega – Phot Producer. Studioul foto care a realizat fotografiile a fost Carioca.

New York Festivals este una dintre cele mai importante competitii de profil din lume care premiaza, de aproape 50 de ani incoace, excelenta in comunicarea creativa. Festivalul este format din mai multe evenimente separate – sectiunile clasice devenind festivaluri independente. Jurizarea se realizeaza online de catre directori de creatie reputati din toata lumea. Toate lucrarile castigatoare la  Design, Print & Outdoor Festival vor fi publicate in volumul 15 al Anuarului de Publicitate al Festivalului de la  New York.

La editiile din ultimii ani ale The New York Festivals, Graffiti BBDO a excelat la sectiunea Design, Print & Outdoor. Creativitatea pe aceasta zona a fost recunoscuta prin distinctiile obtinute: Argint in 2005 pentru campania de printuri “Dosarele Istoriei” – “Mao”, “Hitler” si “Lenin” (client si brand: Dosarele Istoriei), Argint in 2004 pentru printul “Positive” (client: URBB, brand: Guinness), Bronz in 2002 pentru ad-ul “Mainile” (client si brand: Festivalul de Film DaKino) si Diploma de Finalist obtinuta in 2001 pentru “Calendarul” (client si brand: Graffiti BBDO).

Bucuresti, 17.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.