Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO este singura agentie din Romania clasata in top five

la AdPrint 2008

BBDO este reţeaua anului la festival.

Graffiti BBDO se întoarce de la  AdPrint cu două trofee “Angel” pentru două din cele trei campanii înscrise în concurs, clasându-se, astfel, în topul primelor cinci agenţii participante la ediţia din acest an a festivalului. Cele două campanii câştigătoare au fost: „History in Brief” pentru revista Dosarele Istoriei (cu lucrările “Iwo Jima”, “Kennedy” şi “Tien an Men”), la categoria Media Promotion şi campania „Mountain Dew Urbanized Culture” (cu lucrările “Munch”, “Picasso” şi “Van Gogh”) pentru Mountain Dew, la categoria Beverages Non-Alcoholics.

Pe lângă cele două trofee, Graffiti a mai avut trei nominalizări la secţiunile: Best Use of Art Direction – cu execuţii pentru Dosarele Istoriei – şi Best Use of Illustration – cu lucrări din campaniile pentru Montain Dew şi Dosarele Istoriei.

„Suntem bucuroşi că am câştigat într-o competiţie cu valoare creativă ridicată, unde cel mai bun print e un aur la Cannes, şi jurizată de creativi recunoscuţi. Felicit organizatorii AdPrint care au reuşit să aducă la Braşov un juriu cu mult peste cel de la Golden Drum”, declară Ema Prisca, director de creaţie Graffiti BBDO.

Echipele de creaţie care au dezvoltat cele două campanii câştigătoare sunt formate din: Dan Stănescu, copywriter – Cosmin Simionescu, art director şi Mihai Gongu, copywriter – Alina Zaharescu, art director.

BBDO domină printul câştigând titlul de “Reţeaua Anului” la AdPrint 2008

Rezultatele obţinute de echipa Graffiti BBDO se adaugă performanţelor colegilor din reţea – de la agenţia spaniolă Contrapunto – care au câştigat două premii cu campania “Against death penalty” (lucrările “Stoning”, “Hanging” şi "Firing"), pentru Amnesty International şi premiul Rock Angel, acordat celui mai bun print din festival, cu lucrarea “Smart Eco”. Echipa Contrapunto a obţinut şi titlul Silver Team, pentru premiile înregistrate la toate categoriile din concurs.
BBDO domină, astfel, ediţia 2008 AdPrint, câştigând titlul de “Reţeaua Anului”.

Bucuresti, 11.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.