expoplast Sibiu 2019

Graffiti BBDO comunica brandul Juicy Fruit

printr-o nouă campanie de imagine

Noua campanie de imagine a brandului Juicy Fruit® este semnată de Graffiti BBDO. Ea este compusă din trei spoturi TV, construite ca episoade ale aceleiaşi poveşti.

 Adresându-se unui public-ţintă reprezentat de copii cu vârste de 10-12 ani, insightul campaniei a fost acea curiozitate specifică vârstei respective şi vizând în special „treburile oamenilor mari”. Mergând pe ideea de a-ţi hrăni curiozitatea – cu bomboanele Juicy Fruit, fireşte – conceptul a fost dezvoltat pe direcţia incursiunilor a doi copii în medii inedite pentru ei, dar comune pentru adulţi: în culisele unei prezentări de modă, la o petrecere la piscină şi în cabina reporterilor de pe un stadion de fotbal. Cei doi eroi par foarte serioşi în rolurile de reporter şi cameraman şi, cu un aer nevinovat, vor doar să realizeze reportaje. Bomboanele Juicy Fruit îi însoţesc peste tot şi sunt mijlocul prin care ei reuşesc să îşi creeze legături în locurile unde ajung. Rolul reporterului este interpretat de Adi Doroftei, fiul cunoscutului pugilist Leonard Doroftei. Cameramanul se numeşte Bogdan Irimia. “Cea mai mare emoţie pe care am avut-o a fost găsirea echipei de puştani. La 12 ani nu prea poţi să fii un bun actor pentru că n-ai avut când să înveţi, însă poţi fi “a natural”, cum se zice la Holywood. Însă personajul nostru central, Adi, reporterul, nu ne-a dezamăgit şi a apărut repede, a fost perfect şi încântător. El este atracţia din fiecare spot şi a făcut o treabă excelentă. Bogdan, cameramanul, purtând porecla Ochiul, s-a dovedit şi el a fi un nativ al obiectivului. Din cele 3 spoturi de 30 de secunde am folosit 70% din materialul filmat de Bogdan, restul fiind filmat de un cameraman profesionist”, povesteşte Dan Stănescu, Copywriter Graffiti BBDO.

Filmările pentru cele 3 spoturi TV s-au desfăşurat atât noaptea, în afara Bucureştiului, dar şi ziua, în diverse locaţii din oraş; bineînţeles au fost presărate cu numeroase întâmplări haioase, în general provocate de cei doi protagonişti care au debordat de o energie molipsitoare. „A fost amuzant să lucrăm cu cei doi puşti, deşi a trebuit să ne adaptăm ritmului şi preocupărilor lor: să îi distrăm jucând fotbal, să nu izbucnim în râs la fiecare replică spusă greşit. Dar, per total, a fost o experienţă inedită. Ne-au inspirat şi ne-au dat multe idei cu adevărat proaspete. Ne-au ajutat să surprindem spiritul Juicy Fruit inspirat de dorinţa celor mici de a descoperi mereu lucruri noi”, spune Carmen Baltag, Regional Marketing Manager Balkan East, Wrigley.

Campania se derulează la nivel naţional, pe principalele staţii TV (Pro TV, Antena 1, Prima TV), staţiile de copii (Jetix si Minimax), precum şi pe cele de muzică şi divertisment (UTV, KISS, MTV, Pro Cinema, TV Sport, Kanal D).

Din partea companiei Wrigley, proiectul a fost coordonat de Carmen Baltag – Regional Marketing Manager Balkan East. Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Ema Prisca – Creative Director, Dan Stănescu – Copywriter, Cosmin Simionescu – Art Director, Liviu Isop – A/V Production Manager, Raluca Simion – Account Manager, Ştefan Chiriţescu – Strategic Planner, iar campania de media a fost coordonată de echipa Media Direction formată din Andreea Dobrescu – Media Planner şi Albert Borbely –Media Manager.

Spoturile au fost realizate cu sprijinul Casei de Producţie Multimedia Est, sub regia lui Wim Reygaert, director de imagine Cassim, producător Dragoş Vîlcu.

Bucuresti, 3.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *