Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO, cea mai premiata agentie la Effie 2010

Cu cele mai multe campanii nominalizate

Graffiti BBDO este cea mai premiată agenţie la Effie 2010

Graffiti BBDO a obţinut aproape un sfert din totalul premiilor acordate la Gala Effie 2010, devenind, astfel, cea mai premiată agenţie din festival, cu un total de 4 premii din 6 nominalizări

Agenţia a obţinut trei Bronze Effie pentru brandurile: Dacia (la categoria Durabile, cu campania Unbeatable Price) Sadu (la categoria Food Products I, cu campania Country Food) şi Romtelecom Dolce (la categoria Media&Entertainment, campania Share Dolce).

Lista premiilor pentru eficienţă obţinute de Graffiti BBDO în acest an este completată de un Silver Effie pentru React, la categoría Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns cu campania A Chance for Life.

“Mi-am dorit de când am venit în această companie, în 2005, să citesc în presă titlul: «Graffiti este cea mai premiată agenţie la Effie». A durat un pic, dar cu încăpăţânarea mea şi înţelepciunea lui Psatta, plus munca colegilor mei din agenţie, s-a întamplat.

Nu pot să spun decât că sunt foarte fericit că am luat multe medalii la categorii diferite, ceea ce arată că ştim să facem de toate şi să facem bine. Am un singur regret şi anume că am mai avut două cazuri pe care – din motive indepedente de noi – nu am putut să le înscriem, cazuri care ar fi făcut performanţa noastră şi mai consistentă. Cu toate acestea, să fii agenţia cea mai premiată pentru eficienţă într-un an de criză, cred că spune multe despre forţa acestei echipe din Graffiti", spune Ştefan Chiriţescu, Head of Planning la Graffiti BBDO.

Celor patru premii pentru eficienţă li se adaugă şi două nominalizări: pentru brandul ClickNet (la categoria Telecommunications Internet and Data, cu campania ClickNet Job) – fiind singura nominalizare din categorie – şi, în categoria David vs. Goliath, pentru brandul Muller cu campania The Muller World.

"Am avut parte de un Effie foarte lucid anul asta. Agenţiile nu s-au mai grăbit să înscrie orice, categorii întregi au rămas lipsite de premii şi au fost puţine cazuri premiate. În acest context, am demonstrat că am înţeles foarte bine noul mediu de business şi impreuna cu clienţii noştri am construit cele mai multe cazuri de succes. Le mulţumim că au avut încredere în soluţiile noastre", declară Cosmin Radoi, Manging Director, Graffiti BBDO.

Bucuresti, 14.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.