Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO castiga AUR la New York Festivals 2007

Graffiti BBDO câştigă AUR la New York Festivals 2007, secţiunea Design, Print & Outdoor, cu campania „History in brief” pentru revista Dosarele Istoriei.

“Aurul la NY Festivals e o premieră care ne bucură şi ne obligă în egală măsură. Am mare încredere în destinul internaţional al acestei campanii, în prestaţia ei la festivaluri unde fresh idea şi execuţia neaşteptată sunt cu adevărat recunoscute şi apreciate”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO.

Echipa de creaţie care a dezvoltat campania de printuri pentru Dosarele Istoriei este formată din: Ema Prisca – Creative Director, Mihai Gongu – Senior Copywriter, Alina Zaharescu – Senior Art Director.   

„În noua campanie de imagine pentru revista Dosarele Istoriei evenimente cheie ale secolului XX sunt schiţate foarte sumar, din câteva linii, ilustrând astfel foarte direct conceptul de "istorie pe scurt". Execuţiile invită publicul pasionat de istorie şi documentare să obţină informaţii interesante într-o formă uşor de parcurs şi mult mai accesibilă decât o carte de sute de pagini”, explică Mihai Gongu.

Comunicarea pentru revista Dosarele Istoriei a debutat în 2005 cu o serie de printuri, care au câştigat Argintul la ediţia din acel an a New York Festivals şi a continuat anul acesta cu noi execuţii, care au fost premiate la Ad’Or 2007, pentru Cel Mai Bun Print În Categoria Mass Media.    

New York Festivals (www.newyorkfestivals.com) este una dintre cele mai importante competiţii de profil din lume care premiază, de 50 de ani încoace, excelenţa în comunicarea creativă. Festivalul este format din mai multe evenimente separate – secţiunile clasice devenind festivaluri independente. Jurizarea se realizează online de către directori de creaţie reputaţi din toată lumea. Toate lucrările câştigătoare la  Design, Print & Outdoor Festival vor fi publicate în Anuarul de Publicitate al Festivalului de la  New York.

La ediţiile precedente The New York Festival, Graffiti BBDO a excelat la secţiunea Design, Print & Outdoor. Creativitatea pe această zonă a fost recunoscută prin distincţiile obţinute: Finalist în 2006 cu printurile “Mama” (pentru magazinele River Wodds) şi “Halloween” (client: URBB, brand: Guinness); Argint în 2005 pentru campania de printuri “Dosarele Istoriei” – “Mao”, “Hitler” şi “Lenin” (client şi brand: Dosarele Istoriei); Argint în 2004 pentru printul “Positive” (client: URBB, brand: Guinness); Bronz în 2002 pentru ad-ul “Mâinile” (client şi brand: Festivalul de Film DaKino) şi Diploma de Finalist obţinută în 2001 pentru “Calendarul” (client şi brand: Graffiti BBDO).

Bucuresti, 1.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.