Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO semneaza noua campanie in stil „Western” pentru Orbit Professional

Graffiti BBDO semnează cea mai nouă campanie Orbit Professional, guma de mestecat cu microgranule de la Wrigley.

Cu execuţii pentru principalele medii: TV, outdoor şi print, campania va fi exportată şi în ţările din regiune: Bulgaria, Albania, Macedonia şi Kosovo.

Propunând un concept creativ nou pentru această categorie – o poveste Western – campania răspunde într-un mod original întrebărilor legate de rolul şi beneficiile gumei de mestecat Orbit Professional cu microgranule.

Spotul campaniei dezvoltă ideea şi o duce într-o zonă surprinzătoare ca abordare, recreând o poveste Western cu băieţi răi şi eroi pistolari în slujba igienei orale perfecte. “«Simţi cât de bine îţi curăţă dinţii» cerea fix o metaforă. Aşa că am mers prin Vestul Sălbatic, am găsit doi şerifi care să joace rolul gumei cu microgranule, câţiva ticăloşi mizerabili, un oraş curat, frumos ca o dantură perfectă şi cai de vis. I-am strâns în platou şi i-am lăsat să se joace de-a curaţii/necuraţii până a zis regizorul stop (Daniel Harder ştie Western mai bine ca oricare alt neamţ, deci i-am dat cu încredere frâiele căruţei). S-a lăsat cu geamuri sparte, ticaloşi în genunchi implorând pentru viaţa lor prin fân şi aromă de praf uscat şi aromă dulce de «Tare! Am făcut-o şi pe asta».”, povesteşte Dan Stănescu, Senior Copywriter la Graffiti BBDO, despre conceptul creativ al spotului TV.

“Am folosit o abordare nouă pentru această zonă şi am transmis beneficiile gumei de mestecat cu microgranule, Orbit Professional, folosind o poveste curajoasă, cu eroi şi răufăcători (simbolizând efectele gumei de mestecat contra factorilor nocivi pentru igiena orală). Am selectat o secvenţă de tip Western amuzantă, care să se subscrie obiectivelor noastre de comunicare a brandului într-o maniera cât mai creativă şi originală”, declară Geanina Băbiceanu, Marketing Director BE – Wrigley.

Echipa care a lucrat la campanie este formată din Mihai Gongu (Creative Director), Dan Stănescu (Senior Copywriter), Cosmin Simionescu (Senior Art Director), Ştefan Chiriţescu (Head of Planning), Liviu Isop (AV Director), Catrinel Manolescu (Account Director), Irina Paraschiv (Account Executive). Din partea clientului, Wrigley, s-au implicat în proiect Adela Avram (Brand Manager BE) şi Geanina Băbiceanu (Marketing Director BE). Filmările s-au realizat împreună cu casa de productie SAGA, regizorul spotului fiind Daniel Harder.

Bucuresti, 05.05.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.