Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

You Got Walls? We Got Wrecking Balls!

You Got Walls? We Got Wrecking Balls!

Diesel rupe toate barierele de comunicare cu MAKE LOVE NOT WALLS, campania regizată de David LaChapelle

Prin imagini fotografice şi un cumul de acţiuni la nivel global, #makelovenotwalls este despre dărâmarea zidurilor mentale şi fizice care ne separă şi despre aducerea tuturor părţilor ȋmpreună, ȋn numele solidarităţii şi al iubirii. Acest lucru se ȋntâmplă ȋntr-un moment istoric, ȋn care ura, zidurile şi frica par să predomine.

Diesel ȋşi propune să dea jos aceste ziduri, arătând că este posibil să existe o zi de mâine mai ȋnsorită şi mai frumoasă.


“La Diesel, luăm o poziţie puternică ȋmpotriva urii şi, mai mult decât oricând, vrem ca lumea să ştie asta,” explică Nicola Formichetti, Director Artistic Diesel. “Dragostea şi unitatea sunt cruciale pentru crearea unei societăţi ȋn care ne dorim cu toţii să trăim şi pentru a avea parte de viitorul pe care cu toţii ȋl merităm.”

Binecunoscutul artist şi fotograf american David LaChapelle, dedicat diversităţii şi drepturilor oamenilor din ȋntreaga lume, colaborează cu Formichetti pentru a distruge bariere – la propriu – cu o platformă de comunicare creată de Anomaly Amsterdam.

Diesel distruge un Zid, prin definiţie un simbol al separării, doborându-l pentru a transmite un mesaj puternic prin povestea creată ȋn jurul său: zidurile sunt construite şi tancul dragostei Diesel le sparge ȋn forma unei inimi, transformând simbolul separării ȋntr-un loc plin de flori, pentru a celebra libertatea şi dragostea. Doar făcând acest lucru poţi fi liber să fii cu adevărat tu, liber să iubeşti pe cine vrei.

“De la campania noastră din 1995 realizată de David LaChapelle – care ȋnfăţişa doi marinari sărutându-se – şi până acum, Diesel a ȋmpins şi va continua să ȋmpingă limitele. Trebuie să avem curajul să rupem bariere ȋntr-un moment ȋn care frica face ca lumea să se separe prin şi mai multe ziduri.” spune Renzo Rosso, fondatorul Diesel.

Tancul gonflabil colorat ȋn culorile curcubeului apare ȋn Londra pe 14 februarie, transmiţând un mesaj de dragoste, ȋnainte să ȋnceapă călătoria către Milano, Shanghai, New York, Berlin şi Tokyo. Un instrument militar dezbrăcat de scopul iniţial, acest tanc este redesenat ca emblemă a speranţei. O maşinărie care dezbina, acum uneşte.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.