Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GolinHarris – una dintre cele mai premiate agentii la PRWeek Awards 2012

GolinHarris

Câştigătoare în 4 categorii de concurs, GolinHarris SUA îşi consolidează reputaţia de trend-setter în două zone esenţiale: Digital PR & Public Affairs

GolinHarris SUA a fost una dintre cele mai premiate agenţii la PRWeek Awards 2012, festival care s-a desfăşurat la sfârşitul săptămânii trecute la New York.

Campania Magnum Launching the World’s Number One Ice Cream in the US semnată GolinHarris SUA a primit distincţia Best Use of Social Media/ Digital . Karl Lagerfeld şi Rachel Bilson au fost cei doi protagonişti cooptaţi de  GolinHarris SUA într-o campanie construită pe ideea unui stil de viaţă aspiraţional, care a transformat Magnum în îngheţata nr. 1 în SUA.

Pentru lansarea The Bridge – Holistic Engagement Studios, o platformă unică în industria globală de PR creată de GolinHarris SUA si care se va lansa în curând şi în România, agentia a primit distincţia cea mai înaltă în categoria PR Innovation of the Year.

McDonald’s SUA, care este clientul GolinHarris SUA încă de la înfiinţarea agenţiei în anul 1956, a primit 2 premii: Corporate Branding Campaign of the Year pentru campania National Hiring Day: I Love My McJob şi o diplomă de onoare pentru campania The McRib: Sandwich of Legends, în categoria Product Development Campaign of the Year.

GolinHarris SUA a fost recunoscută şi pentru capabilităţile sale în zona de Public Affairs, câştigând marele premiu la categoria Public Affairs Campaign of the Year: Building a Global

Network for Food Safety pentru Waters Corp.. Campania a avut ca scop poziţionarea Waters Corp. ca lider global în siguranţa alimentară, în condiţiile în care peste 2 milioane de oameni mor anual din cauza alimentelor şi a apei contaminate.

Premiile PRWeek sunt recunoscute ca fiind printre cele mai înalte distincţii ale industriei de PR acordate anual pentru cele mai bune agenţii şi campanii de PR.

Bucuresti, 05.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.