Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GolinHarris semneaza campania de comunicare Lipton

GolinHarris

Agenția gestionează contul de la începutul anului, în urma unui pitch organizat de PepsiCo și Unilever

Campania de PR pentru Lipton, marca de ceai numărul 1 în lume, care deține poziția de lider global pe piața ceaiurilor calde și Ice Tea, a fost gândită și structurată de GolinHarris în trei pași care îmbină experiențele din online cu cele offline.

„Ceaiul veritabil este cea mai consumată băutură la nivel mondial alături de apă, însă nu se bucură de o popularitate la fel de mare și în rândul românilor. Iar acest lucru se datorează faptului că românii nu cunosc beneficiile ceaiului. Scopul principal al campaniei, pe care ni-l asumăm alături de partenerii noștri de comunicare, este să aducem o schimbare în educația și obiceiurile românilor privind consumul de ceai”, a declarat Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.

„Lipton continuă să le ofere consumatorilor experiențe noi pe tărâmul ceaiului verde. Iar acesta este elementul central al campaniei din acest an, care este practic o continuare a eforturilor de educare și informare pe care le-am început în 2011”, a declarat Daniel Bărbulescu, Marketing Manager Foods & Ice Cream Unilever.

Campania a debutat în luna aprilie, cu o etapă de teasing în care cinci dintre cei mai cunoscuți bloggeri au fost provocați să împărtășească experiența lor cu ceaiul verde. La finalul acesteia, în cadrul unui eveniment de presă, Prof. Dr. Gheorghe Mencinicopschi a dezvăluit rezultatele unui studiu la nivel național privind consumul de ceai verde în România. Cercetarea a scos în evidență faptul că românii asociază în mod greșit „ceaiul” cu infuziile de plante, iar 83% nu cunosc compoziţia ceaiului verde sau a ceaiului negru.

„Misiunea noastră a fost de a crea un mesaj original și de impact care să provoace o discuție fundamentată despre beneficiile ceaiului verde. Studiul a fost una dintre componentele esențiale ale campaniei pentru că am vrut să aflăm care este relaţia românilor cu ceaiul verde, o băutură savurată din cele mai vechi timpuri, dar mai puţin consumată în România”, spune Monica Botez – Head of Corporate Division GolinHarris București.

Simona Tache, Cristina Bazavan, Andreea-Mihaela Retea, Adrian Hădean, Cabral și Andreea Ibacka sunt bloggerii pe care GolinHarris i-a invitat să se alăture campaniei de educare și să scrie despre experiența lor cu ceaiul verde. Sub conceptul TeaUnions, echipa GolinHarris a organizat o serie de întâlniri informale în care cei șase bloggeri au avut ocazia să îi cunoască și să discute într-un cadru informal, la un ceai, pe zece dintre cei mai fideli cititori ai lor. Etapa s-a încheiat cu un eveniment care le-a permis atât bloggerilor, cât și cititorilor lor să retrăiască experiența oracolului din școala generală, la invitația Lipton Ice tea.

Campania se va încheia în luna iunie și se află acum în ultima etapă în care GolinHarris comunică un produs inovator – Ice Tea Ceai Verde cu Lămâie de la Lipton, prima băutură răcoritoare lansată pe piaţa din România ce conţine Stevia, un îndulcitor 100% natural.

Echipa implicată în dezvoltarea campaniei este formată din:
– Dana Iordache , Regional Marketing Manager și Claudia Crișan, Jr Brand Manager din partea PepsiCo;
– Daniel Bărbulescu, Marketing Manager Foods & Ice Cream și Irina Urechean – Brand Building Executive Ice cream and Tea din partea Unilever;
Manuela Zidaru, Creative Director; Monica Botez, Head of Corporate Division; Irina Roncea, Senior Manager; Anca Marcu, Media Associate; Teodora Stoica, Media Associate și Roxana Dibă, Digital Associate din partea GolinHarris București.

Despre Lipton

Lipton este marca de ceai numărul 1 în lume, deţinând poziţia de lider global pe piaţa ceaiurilor calde şi Ice Tea. În spatele succesului mondial al mărcii Lipton – datorat calităţilor sale şi experienţei experţilor Lipton în cultivarea ceaiului şi amestecul frunzelor de ceai – se află o istorie de peste 100 de ani.

Lipton este o marcă Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan internaţional sub umbrela Pepsi Lipton International Ltd., un joint venture între PepsiCo şi Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt îmbuteliate şi distribuite în România de către Quadrant Amroq Beverages SA, membră a PepsiCo Beverages, sub licenţă Pepsi Lipton International Ltd.

Bucuresti, 25.07.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.