free download 78 travel guides written by experts

GolinHarris a intrat in familia Vicomte A.

GolinHarris gestionează comunicarea brand-ului franțuzesc de haine, Vicomte A., o nouă prezență în segmentul premium din România

Încă de la intrarea pe piața din România, în octombrie 2013, Vicomte A. a ales GolinHarris ca partener de comunicare. Brandul de origine franceză aduce o alternativă vestimentară efervescentă pe piaţa din România, propunând linii clasice, materiale de calitate şi ţesături fine în combinaţie cu o gamă de culori puternice.

“Vicomte A. este mai mult decât un brand creativ care se ghidează după eleganță neconvențională în tot ceea ce face, este un simbol al unei familii şi al unei pasiuni pentru obiecte vestimentare de calitate. Vicomte A. este, de fapt, o emblemă a aristocraţiei franceze, care poate fi purtată cu eleganţă de oricine apreciază o ţinută cu o amprentă stilistică specială. Pentru a comunica povestea Vicomte A. pe piața românească, am ales să lucrăm cu GolinHarris, o familie frumoasă de specialişti în PR. Am găsit în această agenție o puternică înțelegere a business-ului nostru, combinată cu acea doză de nebunie și creativitate, specifică Vicomte A. Lucrurile au venit apoi de la sine. Există acea mult râvnită chimie între client și agenție”, spune AnaMaria Luiza Hudea, General Manager, Vicomte A.

Printr-un mix complex de comunicare, de la social media la evenimente dedicate, GolinHarris va spune povestea brandului Vicomte A., apărut în mijlocul unei familii de francezi aristocraţi, ce şi-a propus să aducă o nouă perspectivă asupra stilului vestimentar prin piese şi ţinute clasice într-o notă originală.

Vicomte A.

GolinHarris lucrează după un model unic pe piața din România. Agenția este împărțită pe patru divizii: conectori, creatori, strategi și cataliști, fiecare fiind specializată pe o zonă anume. De asemenea, agenția are propriul departament specializat în zona de online: The Bridge. Echipa ce va gestiona contul conține câte un specialist din fiecare divizie și se va ocupa de la media relations, la social media și zona de evenimente.

“Ne bucurăm să facem parte din familia Vicomte A., un client pe cât de sofisticat, pe atât de creativ şi îndrăzneţ, cu care vom croi campanii de comunicare pe măsură. Primul pas a fost să înțelegem personalitatea brandului în toată profunzimea sa, pentru a reuși să îmbrăcăm povestea în aceeași ținută Vicomte A.. Credem în unitate și creativitate, transpusă în tactici relevante publicului țintă și adaptate trendurilor. Ne dorim ca, alături de Vicomte A., să setăm noile tendinţe în modă şi comunicare.”, a spus Alina Popa, Senior Manager, Consumer Division, GolinHarris București.

Vicomte A. este un brand cu o istorie bogată, în ciuda faptului că a apărut pe piaţa abia în anul 2005, la iniţiativa lui Arthur de Soultrait. Crezul pe baza căruia Arthur a construit brandul Vicomte A. este acela că le oferă clienților săi oportunitatea de a fi eleganți într-un mod creativ. Inspirația și-a găsit-o în cadrul familiei, care era pasionată de sporturile ecvestre. Vestele jocheilor devin astfel șevaletul tânărului artist antreprenor, care adaugă culoare, elemente originale și creează stilul Vicomte A. Brandul s-a impus la nivel mondial având peste 400 de magazine de profil în mai mult de 30 de locații diferite. În București, Vicomte A. se găsește, pentru moment, în Promenada Mall.

Bucuresti, 16.12.2013

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *