Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Golin transformă blogerii în profesori, într-un atelier „altfel” dezvoltat pentru KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery

Golin a sprijinit KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery România în organizarea unui atelier special cu ocazia săptămânii “Școala Altfel” pentru 36 de elevi, bursieri în cadrul programului „Vreau în clasa a noua”.

Tinerii au avut ocazia să învețe cum să comunice în online, să scrie creativ, să facă fotografii memorabile şi să se bucure de sport, având ca „dascăli” patru nume mari din blogosfera românească.

Victor Kapra, care a fost și dirigintele clasei pentru o zi, le-a ținut elevilor un curs interactiv de Educație în Tehnologie. De la Andrei Crăciun, copiii au învățat cum se pot exprima într-un mod creativ, dar și cum se pot documenta înainte de a scrie. Doru Panaitescu le-a oferit sfaturi despre cum pot fotografia păsările și alte animale în mediul lor, în timp ce, la cursul lui Carmen Albișteanu, participanții au făcut mișcare și și-au dezvoltat spiritul de echipă.


„Credem în puterea educației de a schimba vieți și încercăm în permanență să le oferim o șansă acelor copii și tineri care nu au acces la resursele și la oportunitățile de care au nevoie. De aceea, programele de tipul Școala Altfel reprezintă pentru noi o ocazie de a aduce ceva nou și practic în pregătirea bursierilor „Vreau în clasa a noua”, pe care îi susținem an de an. Ne bucurăm că Golin ne-a sprijinit anul acesta în gândirea unor cursuri extrem de utile pentru elevi și în implicarea unor bloggeri care le-au împărtășit  participanților nu doar know-how-ul lor, ci și pasiunea pentru ceea ce fac în fiecare zi”, afirmă Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery România.

Golin a fost responsabilă atât de dezvoltarea conceptului, cât și de implementarea lui, de selecția endorserilor și de coordonarea întregii acțiuni.


„Conceptul a fost dezvoltat pornind de la nevoia adolescenților de a afla mai multe lucruri practice despre activități cu care se întâlnesc în fiecare zi și de a interacționa într-un mod relaxant cu oameni care pot fi modele profesionale pentru ei. De aceea, am propus o reinterpretare a materiilor clasice din programa școlară, precum și profesori atipici, iar succesul atelierului s-a tradus în bucuria cu care elevii au participat la aceste cursuri și satisfacția cu care s-au întors acasă, cu informații și mai ales cu perspective noi”, completează Alina Ștefan, Manager, Golin.

Finalul cursurilor a fost încununat cu diplome de merit acordate participanților, un rezumat video fiind dovada clipelor memorabile petrecute de aceștia în cadrul atelierului. Cei 36 de elevi fac parte din proiectul „Vreau în clasa a noua” al organizației World Vision România, susținut de KFC și Pizza Hut încă din 2008, cu scopul de a ajuta copiii fără posibilități materiale din mediul rural să-și continue studiile la liceu.

Echipa KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery implicată în acest proiect este formată din Claudia Porojan – PR Manager, Monica Eftimie – Chief Marketing Officer, Monica Douglas – Marketing Director, Gabriel Nenciu – Senior Brand Manager, Mariana Dumitrescu – Brand Manager, Cristina Porumbel – Senior Brand Manager, Ana Cucută – Brand Manager, Andreea Boală – Brand Manager. 

De la Golin au contribuit Alina Ștefan – Manager, Corporate Division, Raluca Stoica – Media Associate, Irina Roncea – Director, Corporate Division, Catalina Soare – Digital Manager, Bianca Stoica – Junior Digital Associate, Raluca Duță – Chief of Bridge.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.