Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Golin și bloggerul Alex Ciucă – Hoinaru.ro lansează a cincea ediție Media Recap

Golin anunță lansarea ediției de anul acesta a Media Recap – singura analiză din România care prezintă trendurile din social media pentru 2016, precum și cele mai relevante campanii și evenimente din social media din 2015.

Raportul este realizat în cadrul unui parteneriat între The Bridge™, hubul de expertiză digitală Golin, și bloggerul Alex Ciucă (hoinaru.ro).


„Cu Media Recap ne propunem să identificăm trenduri, canale și tehnologii digitale care vor influența semnificativ activările de social media în 2016. Setăm astfel contextul pentru campaniile din acest an, mai ales că activitatea din social media a devenit și mai relevantă, cu 8 milioane de români care utilizează cel puțin o platformă socială.”, spune Raluca Duță, Chief of The Bridge™, Golin.   

2015 a fost marcat de strânsa legătură dintre storytelling vizual și storytelling emoțional, iar brandurile au trecut de la auzul selectiv la cel activ, pentru că tot mai mulți utilizatori au o conexiune mobilă continuă. Acesta este lozul câștigător pentru advertiserii care au vrut să genereze conversație în interacțiunea cu comunitățile, pentru a face din ascultare un motor de descoperire de insighturi pentru brand.

Pentru 2016, macro-trendurile cu adevărat relevante sunt nevoia consumatorilor de a vedea utilitatea în interacțiunile cu tehnologia, focusul pe trăirile oneste în comunicarea brandurilor pentru a declanșa emoții autentice.  Un trend important din 2015 care se va menține și în 2016 este conținutul video integrat, mai ales că în 2015 Facebook aproape că și-a dublat view-urile zilnice pe video-uri la 8 miliarde, depășind YouTube. De asemenea, Twitter a lansat video-urile native, iar Snapchat raportează zilnic 6 miliarde de vizionări ale video-urilor pe platformă (și acest număr va continua să crească, având în vedere că Snapchat nu a vrut să se afilieze la Facebook).

Mai multe informații despre trendurile din 2016 și social media în România în 2015 pot fi găsite în e-book-ul Media Recap, disponibil aici.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.