Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Golin Romania obtine trei premii la CSR Awards 2015

Golin

Împreună cu Orange România, KFC și Pizza Hut, Golin România a obținut trei premii în cadrul ediției 2015 a Romanian CSR Awards, competiția care premiază anual cele mai de impact proiecte de responsabilitate socială corporativă.

„Proiectele de CSR sunt speciale pentru că materializarea lor înseamnă că am reușit să găsim soluții pentru a rezolva nevoile identificate de clienții noștri în comunitate.

Faptul că pentru al treilea an consecutiv echipa și clienții noștri sunt premiați la Romanian CSR Awards este dovada clară ca la Golin we #goallin pentru fiecare proiect”, a declarat Irina Roncea, Director, Corporate Division, Golin România.

La secțiunea Companii cu peste 250 de angajați, proiectul „Săptămâna voluntariatului” al Orange România a fost distins cu premiul I la categoria Campanii interne de CSR. Proiectul a urmărit două obiective strategice: accesibilizarea unor resurse cultural-educaționale importante pentru publicul larg și persoane cu dizabilități și promovarea unui comportament responsabil față de mediu prin reciclarea telefoanelor mobile.

Tot alături de Orange România a fost dezvoltat și implementat proiectul „SuperCoders – Copiii descoperă magia programării și puteri de super-erou digital”, acesta fiind clasat pe locul II în categoria Educație. SuperCoders s-a adresat copiilor cu vârste cuprinse între 10 și 13 ani, oferindu-le o experiență de învățare și relaționare inovatoare. Aceștia au avut ocazia să își dezvolte abilități IT&C folosind o platformă adaptată vârstei și nivelului lor de pregătire digitală, învăţând tehnici de programare într-un mod distractiv, relaxat, interacţionând cu copiii din alte țări.

De asemenea, campania „Vreau în clasa a noua”, realizată pentru KFC și Pizza Hut a primit mențiune la categoria Educație. Proiectul a vizat strângerea de fonduri în beneficiul organizației World Vision Romania pentru susținerea copiilor din mediul rural care nu au posibilitatea să-și continue studiile la liceu.

Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: PR Agency of the Year în cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in Romania în topul BizPR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români.

Bucuresti, 03.04.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.