Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Golin este singura agenție de PR premiată la Internetics 2016

Cu 2 trofee Gold, 1 Silver, 1 titlu de Winner și încă o nominalizare, Golin este și în top 5 agenții premiate la acest festival

Golin este singura agenție de PR premiată la ediția de anul acesta a Internetics, primul festival din România dedicat industriei online. Mai mult decât atât, Golin se clasează pe locul 4 în topul general al celor mai premiate agenții de la Internetics 2016, devansând agenții specializate în digital, ceea ce reconfirmă expertiza, creativitatea și performanțele The BridgeTM, singurul hub de digital și social media integrat într-o agenție de PR din România.

Astfel, Golin a câștigat două trofee Gold – cu campania Electric Castle la categoria Communities, secțiunea Brand Built Communities, respectiv cu campania Vanilla Skype (BRD – Groupe Société Générale) la categoria Interactive Campaigns – Digital component of an integrated campaign. De asemenea, Vanilla Skype i-a adus agenției un trofeu Silver la categoria Social Media, secțiunea Online PR Special Projects, și titlul de Winner al secțiunii Art, Culture, Media and Entertainment în cadrul categoriei Interactive Campaigns – Digital component of an integrated campaign. Campaniile au fost realizate cu suportul agenției de advertising MullenLowe și al agenției de digital Profero, din grupul Lowe.

„Premiile câștigate la Internetics sunt încă o dovadă a faptului că ne luăm foarte în serios când vine vorba de proiectele pe care le implementăm pentru clienții agenției în contextul pieței de digital foarte efervescente de la noi. Proiectele noastre au fost gândite cu scopul de a genera impact în digital, cu efect în offline, pentru a oferi o experiență completă cu brandul targetului vizat de fiecare campanie în parte,” spune Raluca Duță, Chief of the BridgeTM, Golin.

Prin campania Vanilla Skype, Golin – cu sprijinul MullenLowe – a propus un concept unic în România – acela de casting pentru spectatori – care a transformat experiența obișnuită de teatru într-una exclusivă. Pentru a câștiga cele mai bune locuri în sală la spectacolul lui Cătălin Ștefănescu, spectatorii au participat la un casting, în premieră pe Skype, în fața marelui actor român Marcel Iureș.

Campania realizată pentru Electric Castle a plecat de la un concept puternic – acela de Unofficial Partners. Peste 170 de companii s-au alăturat evenimentului ca parteneri neoficiali, oferindu-le angajaților care au participat la festival lunea de după liberă. Mai multe detalii despre această campanie, aici.

The BridgeTM, un tool unic implementat de Golin, dezvoltă pentru clienții agenției campanii complexe de social media, proiecte de impact cu bloggeri, activări creative de real time marketing etc. Prezentă de-a lungul timpului pe podiumurile mai multor festivaluri din industria de comunicare, echipa de digital a Golin a câștigat, până în acest moment, peste 25 de premii pentru campanii realizate alături de clienți precum Colgate, History Channel, KFC, Lipton, MasterCard, Orange, Paul, Pepsi România, VEKA, Tocmai.ro, Transavia.

Grupul de comunicare Lowe – prin intermediul agenției de PR, Golin, și al agenției de digital, Profero – a obținut cel mai mare număr de trofee Gold la Internetics 2016, la categorii precum Social Media, Digital Brand Experience, Communities sau Interactive Campaigns, cu campaniile Orange My Heartbeats, Vanilla Skype (BRD – Groupe Société Générale) și Electric Castle.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.