Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Golin este pentru al doilea an consecutiv singura agentie de PR

Golin

din Romania nominalizata la European Excellence Awards

Campania MasterCard #doarcucardul nominalizată la categoria Finance

Pentru al doilea an consecutiv, Golin este singura agenție de relații publice din România nominalizată la European Excellence Awards, cea mai importantă competiție de PR și comunicare din Europa. Campania MasterCard #doarcucardul se află pe lista scurtă la categoria Finance.

„Această nominalizare reprezintă o confirmare a faptului că o campanie românească creativă, cu o strategie bine fundamentată și un concept adaptat obiectivelor de business, are un potențial important de a fi recunoscută la nivel internațional. În cadrul campaniei MasterCard, ne-am dorit să încurajăm publicul larg să încerce experimentul #doarcucardul, promovând beneficii mai puțin vizibile precum importanța acestui tip de plată pentru un mediu de business sănătos. În implementarea campaniei a contat și expertiza Golin în comunicarea produselor și serviciilor financiare, confirmată de numeroasele premii și distincții primite de agenție de-a lungul anilor.”, spune Monica Botez, Managing Partner, Golin România.

Campania #doarcucardul este parte a proiectului Plăteşte cu cardul tău MasterCard sau Maestro! Cere bonul fiscal şi noi te premiem!, acesta fiind răspunsul propus de MasterCard pentru creșterea gradului de conștientizare a românilor în legătură cu beneficiile platilor cu cardul.

Pentru ca mesajele cheie ale campaniei să ajungă către toate tipurile de public, strategia propusă de Golin a folosit atât canale de comunicare online, cât și offline, iar mesajele au fost adaptate pentru presa generalistă, de business, glossy și de lifestyle, precum și pentru social media, în campanie fiind implicați și bloggeri.

Alături de componenta educațională, campania MasterCard include și o provocare lansată către ambasadorii brandului: o lună #doarcucardul. Astfel, timp de 30 de zile, vedetele vor utiliza în viața de zi cu zi doar cardul, eliminând plățile cash. Personalități precum Andreea Esca, Teo Trandafir, Dana Rogoz, Andi Moisescu și Andi Vasluianu s-au alăturat deja campaniei, povestind aventurile lunii #doarcucardul fanilor lor din social media.

Echipa Golin care implementează acest proiect este alcătuită din Andrada Busuioc (Senior Manager), Ana Trif (Senior Manager), Alexandra Burdulea (Media Associate), Raluca Duță (Chief of the Bridge), Andra Iazăgeanu (Digital Specialist) și Simina Zidaru (Creative Associate).

Și în anul 2014, Golin a fost singura agenție de PR din România nominalizată la European Excellence Awards, cu campania de comunicare a lansării serialului Vikingii, difuzat de HISTORY.

Bucuresti, 11.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.