free download 78 travel guides written by experts

Golin a condus campania de comunicare pentru masina oficiala TIFF: Mercedes-Benz

Ediția din 2015 a Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF) a marcat al patrulea an consecutiv în care Golin a fost alături de Mercedes-Benz România în promovarea parteneriatului cu acest eveniment de prestigiu. Astfel, sub umbrela „Excelența la TIFF”, Mercedes-Benz a oferit o nouă serie de experiențe memorabile tuturor participanților la festivalul de la Cluj-Napoca.

„Suntem în al optulea an de colaborare, putem vorbi așadar de o tradiție, care se bazează pe valorile comune dintre TIFF și Mercedes-Benz: excelență, inovație și pasiune. În fiecare an, provocarea este de a oferi participanților noi experiențe memorabile și exclusiviste, pe măsura anvergurii festivalului și aici intervine implicarea echipei Golin”, a declarat Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications, Mercedes-Benz România.

În 2015, Mercedes-Benz a fost din nou Mașina Oficială a festivalului, promovând Premiului de Excelență TIFF, oferit anul acesta marelui actor Marin Moraru. De asemenea, Mercedes-Benz a susținut proiectul 10 pentru FILM, al cărui obiectiv este promovarea actorilor care s-au remarcat în teatru, dar care nu au făcut până în acest moment pasul spre industria cinematografică.

Cu ajutorul Golin, Mercedes-Benz a introdus jurnaliști și bloggeri în universul brandului la TIFF. Pornind de la conceptul parteneriatului, aceștia au fost invitații unui eveniment alături de Marin Moraru, Cătălin Ștefănescu, Irina Gărdescu și Emilian Oprea.

Mai mult, Mercedes-Benz și Golin au promovat excelența către toate categoriile de public, printr-o platformă de comunicare integrată. Astfel, prin intermediul unor activări social media, șoferii mașinilor oficiale Mercedes-Benz au fost recompensați cu tratamente VIP pentru efortul depus pe perioada festivalului. Clienții de top ai companiei s-au bucurat și ei de activări speciale cu ocazia TIFF, în timp ce fanii paginii de Facebook Mercedes-Benz România au beneficiat de concursuri care i-au purtat în atmosfera festivalului.

„TIFF este unul dintre proiectele pe care le așteptăm cu entuziasm în fiecare an. Efervescența acestui festival, care e sinonimă cu performanța de top în toate formele ei, face ca niciun an să nu semene cu precedentul, chiar dacă lumina reflectoarelor surprinde mereu excelența”, a declarat Ana Trif, Senior Manager Golin.

Echipa Mercedes-Benz a fost formată din Gabriel Crăciun (Corporate PR Communication), Monica Floriștean (Marketing & PR Mercedes-Benz Cars), Mirel Dediu (Marketing & PR/ Communications After-Sales) și Sabina Anehei (Sales&Marketing Accesories).

Din echipa Golin au făcut parte Ana Trif (Senior Manager), Cristina Tudor (Manager), Alexandra Burdulea (Media Associate), Alexandra Siminiuc (Media Associate), Raluca Duță (Chief of the Bridge) și Georgiana Mitroi (Digital Specialist).

Bucuresti, 01.07.2015
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *