Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GOLD FM se metamorfozeaza cu ajutorul Propaganda Brand New

Cum facem un radio nou, cu o retorică nouă, cu o muzică nouă și cu ascultători noi dintr-unul care-și păstrează totuși numele și frecvența? Aceasta a fost întrebarea GOLD FM (96,9 FM) la care a trebuit să răspundă Propaganda Brand New, divizia de branding a agenției Propaganda.

„Miza temei a fost dublată atât de expunerea și retorica pe care urma să o aibă noul brand în contextul industriei, cât și de faptul că în zilele noastre rar mai pui umărul la conturarea identității unui nou brand în zona media”, declară Mădălina Oanță – Branding Director al diviziei Propaganda Brand New.

Înainte de a veni cu o soluție, a existat un proces amplu de înțelegere: a peisajului FM din România, a echipei GOLD FM și a lucrurilor pe care și-a propus să le facă diferit, a ascultătorilor pe care noul GOLD dorea să și-i apropie, a spiritului stației, în general. Când toate acestea au fost aliniate și puse pe masă, a început treaba.

„Una peste alta, ne-am propus să conferim o nouă semnificație aurului, raportându-ne la ascultătorii pentru care noul GOLD FM se pregătea. Oameni care, în loc de Celine Dion voiau să asculte Radiohead, în loc de cancan-uri politice voiau să afle ce concerte sunt prin oraș și ce se mai întâmplă prin galerii și săli de teatru, în loc de vedete din carton voiau să descopere personaje proaspete, care aduc transformări pozitive. Lucruri care contează pentru ei. De aici și solid radio, sloganul actual GOLD FM”, completează Mădălina Râpeanu – Strategic Planner Propaganda.

Componenta de identitate a fost gândită și dezvoltată de Ion Barbu – Senior Designer Propaganda Brand New, a cărui propunere a convins din prima, aceasta incluzând: logo GOLD FM, slogan, icon-uri pentru fiecare emisiune, elemente de papetarie, universul cromatic și vizual al brandului, site-ul (www.radiogoldfm.ro).

„La baza identității GOLD stau austeritatea cromatică și o atitudine directă, lipsită de gradient și dichis inutil. Aspecte pe care le-am integrat într-un brand deștept și foarte vizual, capabil să susțină cu claritate câteva dintre cele mai bune voci ale FM-ului românesc. Pe scurt, nu tot ce se aude bine e musai să și strălucească (În afară de Elvis. Iartă-ne, Elvis!)”, spune Ion Barbu, designerul responsabil pentru noua identitate GOLD FM.

Repoziționarea și noua identitate GOLD FM vor fi promovate printr-o campanie în TV, presă, OOH și online.

„Repoziționarea GOLD FM a venit firesc, ca o consecință a nișei goale, lăsată de radio Guerrilla. Știu că existau mulți ascultători care nu se mai regăseau în muzica și discursul niciunui alt produs radio. GOLD FM mizează pe talentul lui Mihai Dobrovolschi, un realizator cu notorietate, pe spontaneitatea colegei sale Gilda Comărzan și pe intuiția muzicală a playlist manager-ului Matei Oprina, care fac împreună un matinal efervescent. Grila de programe conține atât emisiuni cu caracter științific, cât și quality entertainment cu realizatori cunoscuți. Feedback-ul primit în ultimele săptămâni care au trecut de la schimbarea playlist-ului, atât de la ascultători, cât și de la organizatorii de evenimente premium, mă face să spun că este alegerea corectă și că era nevoie de un radio solid, o voce a normalității”, declară Raluca Moianu – Director de programe GOLD FM.

Bucuresti, 07.04.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.