Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GMP si Mr. Bricolage fac campanie de primavara

Agenţia GMP continuă seria campaniilor de imagine pentru Mr. Bricolage, primul retailer de bricolaj de pe piaţa din România. Acesta parţine unei reţele de 600 de magazine răspândite pe trei continente: Europa, Africa şi America Latină.

Campania Mr. Bricolage pentru 2007 are trei etape şi se bazează exclusiv pe comunicare outdoor în Bucureşti: panouri stradale şi la metrou. Campania de primăvară se desfăşoară în perioada 25 aprilie – 25 mai şi vine să întărească poziţionarea Mr. Bricolage pe piaţa de DIY (Do It Yourself).

Strategia a urmărit publicitatea outdoor de proximitate, în zonele limitrofe ale magazinului situat în Calea Vitan la intersecţie cu şoseaua Mihai Bravu. Campania include două vizualuri “Fântâna” şi “Aer condiţionat”, ce păstrează mesajul din campania de lansare “Te descurci şi singur (cu un pic de ajutor)”.
 
Colaborarea dintre GMP şi Mr. Bricolage a început în luna iulie a anului trecut, când, în urma unei licitaţii, agenţia a fost aleasă să dezvolte comunicarea mărcii.  

Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formată din: Mirela Angelescu, Client Service Director; Ramona Sima, Group Account Director; Anca Echim, Account Executive; Teodor Cucu, Strategic Planner; Oliver Kapusta, Integrated Communication Director; Matt Hingley, Art Director. Din partea Mr. Bricolage, proiectul a fost coordonat de Jean – Martin Sembely, Director de proiect România; Tudor Profir, Director General şi Simona Ghiţă, Marketing Manager.
 
GMP este una dintre cele mai importante agenţii independente integrate din  România. Agenţia are în portofoliu un număr important de clienţi şi branduri printre care se numără: A&D Pharma (Sensiblu şi Mediplus), Adevărul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Unilever (Coccolino, Omo, Dero), Ursus Breweries – Timişoreana, Toyota. În ultima perioadă, agenţia a primit recunoaştere naţională şi internaţională la Festivaluri precum Eurobest, Epica, Goldendrum, AdPrint, Golden Hummer, EFFIE, Ad’Or dar şi Agenţia de PR a anului la Romanian PR Award.

Bucuresti, 3.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.