Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GMP comunică inovațiile tehnologice Cris-Tim prin campania „Eticheta curată”

gmp-advertising-logo

Cris-Tim, liderul pieței de mezeluri și unul dintre cele mai mari grupuri din industria alimentră locală lansează „Eticheta curată”, garanția calității produselor sale, iar campania de comunicare este semnată de GMP Group. În urma unei investiții în procesul tehnologic, rețetele tuturor produselor din gamele Cris-Tim sunt îmbunătățite prin excluderea coloranților sintetici și a potențiatorilor de gust precum și a altor ingrediente considerate nocive: glutenul, amidonul, soia. Inovația este comunicată prin noua campanie a cărei vedetă este chiar „eticheta curată”.

„Pentru Cris-Tim cel mai mult contează produsul. Pornind de la această asumare a lor, am urmărit să avem o campanie memorabilă, bazată pe umor din care am exclus imaginea clasică a  familiei fericite reunite în jurul mesei. Practic subminăm execuțiile creative pentru a sublinia grija față de produs”, a spus Olivia Bașag, Creative Director GMP Advertising.
gmp-advertising-logoCampania a avut o perioadă de teasing susținută de mai mulți KOL din mediul online printre care: Bromania (Matei Dima), Chef Cătălin Scărlătescu, Cabral, Teo Trandafir și redacția Times New Roman, Vizante, care au atras atenția că urmează o lansare „de necrezut” de la Cris-Tim.

„Eticheta curată” este pe aer cu patru spoturi Romeo și Julieta, Dracula, Western, 1 iunie și cu OOH-uri la nivel național.

„Targetul nostru sunt familiștii cu educație și venituri medii și mari, care sunt atenți la hrana sănătoasă, conectați la tendințele de mâncare bio și eco, care consumă frecvent mezeluri și sunt dispuși să plătească pentru “cel mai bun produs”. Lor vrem să le spunem că cel mai important lucru pentru noi este produsul, de aceea am investit într-o tehnologie unică în România”, a spus Radu Timiș Jr., Director Comercial Cris-Tim.

Mai multe informații despre inovația tehologică sunt disponibile aici www.etichetacurata.cristim.ro.

Echipa GMP:
GMP Advertising: Olivia Bașag – Creative Director, Bogdan Răileanu – Group Creative Director și Răzvan Raicu – Sr. Art Director, Dana Pascu – Creative&Strategic Planning Director, Cristiana Belodan – Client Service Director, Andreea Chiță – Account Manager și Laura Jitariuc – Jr. Account Executive, AV: Adrian Radu – AV Producer, Traffic: Veronica Gogescu, Traffic Manager.
Go Studio: Bogdan Stanciu – Head of design, Valentin Nastase – graphic designer, Andrei Nedea – graphic designer, Adrian Aioanei – graphic designer, Cristian Erbașu – DTP, Monica Bondoc – DTP, Daniel Chișescu – DTP.
GMP PR: Roxana Poede, PR Director și Sabina Apostolescu, Senior PR Executive.
WEBSTYLER: Sasha Tănase – Art Director, Florian Langa – Copywriter, Larisa Tăgârță – Project Manager.

Echipa Cris-Tim: Radu Timiș Jr., Director Comercial Cris-Tim, Mihai Bogoi – Strategic Marketing Manager, Valentin Nenu – Digital & Special Projects Manager, Claudia Frănculescu – Brand Manager, Raluca Răducanu – Specialist Marketing.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.