free download 78 travel guides written by experts

GMP a castigat Grand Prix la Golden Hammer, cel mai important festival de creativitate

din Tarile Baltice

Campania „Why Don’t You Come Over?”, realizată de GMP Group (GMP, WEBSTYLER și GMP PR) pentru www.gandul.info a câștigat Grand Prix la categoria PR neconvențional la cea de-a 15-a ediție a Festivalului Golden Hammer, principalul festival de creativitate din Țările Baltice, fiind sigurul premiu câștigat de o agenție independentă din România.

„Ne bucurăm că am înscris campania la cât mai multe festivaluri, așa am creat multe ocazii de a se vorbi despre mesajul ei. Faptul că am câștigat al treilea Grand Prix cu ea, arată nu doar că o campanie bună are o viață lungă în festivaluri, ci este și un prilej pentru a aduce din nou în prim plan discuții pozitive despre imaginea României”, a spus Andreea Nemens, director executiv GMP Advertising.

În 2013 GMP Advertising, WEBSTYLER și GMP PR au semnat campania integrată „Why Don’t You Come Over?”, ca răspuns la inițiativa guvernului britanic de a demara o campanie prin care să descurajeze imigranții români. În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români şi generând peste 100 de apariţii în presa internaţională, echivalentul a 2 milioane de euro free media. Ca urmare a acestei inițiative, Guvernul Marii Britanii și-a anulat campania.

„Why Don’t You Come Over?” a adunat în 2013 un palmares bogat de premii, dintre care cele mai importante sunt: Grand Prix la categoria PR la Eurobest; Grand Prix la categoria Digital Campaigns la Golden Drum şi cea mai bună campanie din regiune la European Excellence Awards. De asemenea, în țară este cea mai premiată campanie din 2013 la festivalurile Internetics, ADC și PR Awards.

Golden Hammer este principalul festival de publicitate organizat în Țările Baltice, ce recunoaşte şi premiază creativitatea, inovaţia şi excelenţa în advertising.

Gândul.info este liderul ziarelor online din România, deţinut de Mediafax Group, cel mai puternic grup media din ţară.

Întreaga campanie a fost finanţată din fonduri private şi nu a fost afiliată cu nicio instituţie politică sau guvernamentală din România sau din altă parte.

Bucuresti, 11.06.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *