Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Glovo își extinde aria de acoperire în Ilfov, livrând de astăzi și în Corbeanca

Glovo, 23 de orase

Glovo va putea fi folosit începând de astăzi și de locuitorii din Corbeanca, a 25-a localitate în care aplicația de servicii de livrare rapidă se extinde. Serviciile de livrare sunt disponibile și pentru localitățile din proximitate, respectiv Ostratu, Tamași, Petrești, Săftica și Otopeni. În plus, săptămâna trecută, Glovo a extins aria de acoperire din București, curierii putând acum livra orice și în Tunari, Mogoșoaia și Bragadiru.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice din zona lor. În primă fază, locuitorii din Corbeanca au acces la produsele restaurantului McDonald’s și la categoria “Curier Rapid”. Urmează ca în aplicație să fie adăugate noi opțiuni în curând – Mâncare, Magazine, Supermarket, Drogherie și Băuturi.

Categoria “Curier rapid” este folosită pentru a trimite în mai puțin de o oră pachete sau plicuri în oraș, respectând dimensiunile menționate. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți pentru ora de sport etc.

“Corbeanca este a 25-a localitate în care ne extindem în România, încă o ocazie de a sprijini economia locală. Colaboratorii Glovo din regiune pot obține venituri foarte bune în această perioadă; un curier partener poate câștiga 4.000 de lei pe lună, un venit mai mare decât salariul mediu pe economie, cu același număr de ore lucrate”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Glovo, 23 de orase

În ultima lună și jumătate, Glovo a luat numeroase măsuri de protecție pentru curierii și clienții lor în cele 25 de centre în care este prezentă: a echipat toate sediile Glovo cu peste 20.000 de măști, mănuși și dezinfectante, a dezactivat semnătura de livrare astfel încât să nu mai existe contact între curier și client, a exclus zonele cu risc ridicat din ariile de livrare sau preluare, derulează în mediul online training-ul dedicat curierilor. Glovo continuă să își informeze zilnic curierii și partenerii despre măsurile de igienă și protecție în manipularea, transportul și predarea comenzilor.

Glovo va încheia în următoarea perioadă parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri.

“Încercăm să fim un real sprijin pentru restaurante, din moment ce nu mai pot primi clienți în locațiile lor. Glovo le oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații. Acest model le permite restaurantelor șă-și folosească propriii angajați pentru livrare, îi ajută să-și crească vizibilitatea și vânzările (prin discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis etc.) și multe altele”, a adăugat Victor Răcariu.

Cum funcționează aplicația Glovo?

  • Descarcă aplicația gratuit de pe Google Play sau App Store și creează-ți un cont;
  • La deschiderea aplicației va trebui să setezi locația actuală în cazul în care nu este actualizată corect automat, pentru a vedea ce este disponibil în zona în care te afli;
  • Alege o categorie din cele predefinite;
  • Comandă orice dorești și urmărește curierul în timp real până ajunge la tine;
  • Vei primi un email cu informații despre comanda plasată;
  • Poți contacta curierul Glovo în timpul livrării pentru nelămuriri sau informații;
  • Plătește cu cardul introdus în contul tău direct din aplicație sau cash la livrare;
  • La predarea comenzii de către curier verifică dacă totul este în regulă, apoi semnează pentru confirmarea primirii;
  • Oferă un rating restaurantului/magazinului de la care ai comandat, precum și curierului care ți-a livrat comanda;
  • După finalizarea comenzii, găsești pe email confirmarea livrării și suma pe care ai autorizat-o pentru plată, cu toate detaliile despre costurile implicate.

Până în acest moment, în România, au fost comandate peste 10 milioane de produse prin intermediul aplicației Glovo, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.