Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Global Women in PR și-a lansat filiala românească

Global Women in PR România

Industria de Relații Publice din România este inovatoare, deși beneficiază de bugete mici – este una dintre concluziile unui studiu calitativ realizat de Unlock Market Research pentru Global Women in PR, pe un eșantion reprezentativ de profesioniști seniori, cu ocazia lansării filialei românești a asociației.

Global Women in PR România
Foto de Ovidiu Micsik

Global Women in PR România, prima comunitate a profesionistelor cu o experiență de peste 10 ani în PR, își propune să îmbunătățească reputația industriei, să contribuie la educarea tinerei generații și să ofere interacțiuni cu rețeaua globală de profesioniști. Un alt obiectiv este acela de a susține ascensiunea profesionistelor din industrie către board-urile de conducere ale companiilor.

Un prim proiect în acest sens îl constituie parteneriatul semnat cu Quadriga University din Berlin pentru acces la burse MBA pentru membrii asociației, tarife speciale la conferințele organizate de universitate și acces la programul de mentorship atât pentru cine dorește să fie mentor, cât și pentru cine își caută mentor.

„În timp ce noi ne preocupăm de reputația clienților noștri sau a companiilor pentru care lucrăm, nimeni nu se ocupă de reputația industriei noastre. Este momentul să ne uităm și spre noi, să vedem ce putem face pentru noi și pentru industria pe care o reprezentăm,” a spus Ana-Maria Diceanu, co-fondator GWPR România.

„Cred că este o oportunitate pentru profesioniști să educe piața despre valoarea pe care o aduce comunicarea oricărei companii și, în același timp, să încurajeze accesul la profesie și resurse pentru tinerele care sunt la începutul unei cariere în comunicare”, a adăugat Corina Vasile, co-fondator GWPR Romania.

Lansarea filialei din România s-a făcut în prezența lui Susan Hardwick și Angela Oakes co-fondatoarele GWPR cu sediul în Londra și a peste 70 de profesioniști din România. Filiala din România este condusă de Ana-Maria Diceanu (Brain 4 Strategy), Corina Vasile (Raiffeisen Bank) și Cristina Hanganu (Lidl).
Membrii fondatori ai asociației sunt: Lidia Solomon (Honeywell); Dana Oancea (Forum for International Communications), Irina-Ileana Ionescu (Coca-Cola Helenic Company), Ioana Mănoiu (GMP PR), Crenguta Roșu (DC Communications), Cristina Popescu (Danone), Gabriela Lungu (WINGS Creative Leadership Lab), Anca Ungureanu (UniCredit Bank), Irina Roncea (Golin), Oana Mateescu (Ursus Breweries).
La evenimentul de la lansare alte 20 de profesioniste au devenit membre ale asociației.

„Suntem bucuroase să primim GWPR Romania în comunitatea globală de profesioniste senioare din industria de PR. România nu este diferită de alte țări în sensul că este o industrie în care predomină femeile, dar cu toate acestea, bărbații ocupă majoritatea scaunelor de la masa boardului de conducere dintr-o companie. Scopul nostru este de ajuta, încuraja și inspira femeile de a-și asuma leadership-ul în profesia de comunicator”, a spus Susan Hardwick la lansare.
„GWPR dezvoltă o comunitate globală de profesioniste senioare în PR care lucrează împreună pentru a determina schimbările necesare unei industrii de PR a viitorului,” a spus Angela Oakes.

Despre GWPR

GWPR este o organizație globală care conectează profesionistele din PR din întreaga lume. Comunitatea oferă oportunități de a împărtăși idei, experiențe și resurse. GWPR oferă oportunități de networking, insight-uri și leadership cu privire la practicile flexibile pentru programul de muncă, reducerea diferențelor salariale dintre femei și bărbați cu scopul de a avea un echilibru în echipele de conducere a companiilor și un climat de muncă mai bun.
Fondată în 2015, GWPR este o organizație non-profit și parte importantă a ICCO – International Communications Consultancy Organisation, reprezentând peste 2.500 de firme de PR din întreaga lume și 40 de asociații de comerț.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.