Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării dau startul ediției a III-a a competiției PR Arena

PR Arena III

Peste 100 de studenți de la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București), Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Universitatea Transilvania din Brașov, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, Universitatea „Ovidius” din Constanța și Universitatea de Vest din Timișoara au ocazia să lucreze alături de 20 de mentori, cu peste 10 ani de experiență în domeniu, în cadrul proiectului PR Arena.

A treia ediție PR Arena, care are loc în totalitate online anul acesta, se desfășoară pe parcursul a două zile, în perioada 16-17 noiembrie. Prima zi este destinată lucrului în echipă, alături de un mentor GWPR, pentru a găsi cele mai creative și eficiente soluții la problemele dintr-un brief real. În această ediție brief-ul vine din partea Asociației Blondie. În cea de-a doua zi, fiecare echipă susține prezentarea în fața unui juriu format din reprezentanți ai GWPR, FJSC și Asociației Blondie.

Timp de 24 de ore cele 20 de echipe trebuie să rezolve un brief și să vină cu propuneri pentru o campanie a Asociației Blondie. Pentru a oferi studenților o experință de PR sută la sută reală și relevantă, echipa câștigătoare va implementa campania gândită alături de echipa ONG-ului care a venit cu brief-ul.

PR Arena III

Ediția din acest an vine cu multe momente inedite. Una dintre surprizele pregătite pentru studenți este oferită de Overground Music și Sublime România care au facilitat un moment online inedit. Cornel Ilie, Lucia și Alex Ștefănescu o să încânte participanții la PR Arena cu un moment de muzică live, pe zoom, chiar înainte de momentul aflării câștigătorilor.

„Mă bucură să văd cât de frumos crește acest proiect de la o ediție la alta. Din acest an PR Arena nu mai este un proiect local, ci a devenit un proiect național care ajunge, iată, la studenții de la comunicare din 6 orașe. Când am lansat proiectul, ne-am propus să construim o platformă perfectă pentru tinerii care își doresc o carieră în PR și comunicare, iar rezultatele de până acum ne-au arătat că suntem pe drumul cel bun. Să poți gândi o campanie sub îndrumarea unor profesioniști cu ani de experiență în domeniu, în doar 24 de ore și apoi să implementezi ideile este o adevărată probă de foc în care se călesc mințile viitorilor profesioniști în PR ”, a spune Ana-Maria Diceanu, Președinte și co-fondator GWPR România.

Mentorii acestei ediții PR Arena sunt: Alexandra Radu (Rogalski), Andreea Paleologu (SAG Media Communications), Anca Oreviceanu (Michelin), Andreea Pistritu (Arbo Media), Carina Sava (Watermelon Agency), Corina Vasile (Raiffeisen Bank Romania), Cristina Hanganu (Lidl), Cristina Butunoi (Golin), Crenguta Rosu (DC Communication), Dana Dobrescu (Mondelez), Dana Nae Popa (Pastel), Elena Neicu (NN), Irina Roncea (Golin), Manuela Ciugudean (coach), Maria Mihai (Lidl), Mihaela Savu (Idea Bank), Nicoleta Deliu (BCR), Roxana Diba (Golin), Silvia Mihăilescu (ING Bank), Silvia Jalea (ING Bank).

„Marea provocare a acestei ediții a fost să adaptăm experiența studenților și a mentorilor la noua realitate, online, creată de pandemia care ne-a dat peste cap viețile și activitățile didactice și profesionale. Am căutat să înlocuim procesele de lucru, să creăm noi modalități de conectare mentor-echipă de studenți, să recompensăm efortul participanților, care este unul imens în cele două zile de lucru. Și ne bucurăm că reușim să ducem mai departe experiența PR Arena chiar și în condițiile acestea extrem de dificile”, a declarat lector univ.dr. Anamaria Nicola, FJSC.

„Deși ne-a forțat să ducem competiția în mediul online, pandemia ne-a oferit și o oportunitate: aceea de a extinde PR Arena la nivel național. Este important să construim rețele de interacțiune între industrie și diferitele centre universitare, între studenți din diferite orașe ale țării, între profesioniști și noi, profesorii. Avem nevoie de inițiative cum este PR Arena pentru a crea proiecte comune între facultățile de profil și pentru a oferi studenților din întreaga țară posibilitatea de a trece dincolo de teorie”, a declarat prof.univ.dr. Camelia Cmeciu, FJSC.

Anul acesta premiile pentru echipele de pe podium vin din partea Curtea Veche, Mondelez, BCR, Idea Bank, Lidl, Dajar Magazin, DC Communication, SAG Media Communications, Watermelon Agency, Vunk, Overground Music.

De asemenea, tinerilor din echipa câștigătoare li se oferă posibilitatea unui internship în companiile ING Bank, Pastel Communication, Brain 4 Strategy și Watermelon Agency.

Lansată în iunie 2018 și având peste 70 de membre, GWPR România este prima comunitate a profesionistelor cu o experiență de peste 10 ani în PR, care își propune să consolideze reputația industriei, să contribuie la educarea tinerei generații și să ofere interacțiuni cu rețeaua globală de profesioniști. Un alt obiectiv este acela de a susține ascensiunea profesionistelor din industrie în board-ul de conducere al companiilor.

Membrii fondatori ai asociației sunt: Ana Maria Diceanu (Brain4Strategy), Corina Vasile (Raiffeisen Bank), Cristina Hanganu (Lidl România), Irina-Ileana Ionescu (Coca-Cola Hellenic Bottling Company), Ioana Mănoiu (GMP PR), Crenguta Roșu (DC Communications), Cristina Popescu (Danone), Gabriela Lungu (WINGS Creative Leadership Lab), Anca Ungureanu (UniCredit Bank), Irina Roncea (Golin), Oana Mateescu (Ursus Breweries), Lidia Solomon (Honeywell); Dana Oancea (Forum for International Communications) și Cristina Butunoi (Golin).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.