Gillette Romania, lider mondial in produse de ingrijire personala, a ales in acest an agentia care se va ingriji, in mod deosebit, de componenta de Relatii Publice a mixului de comunicare pentru brand-ul Gillette: Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti.
Parteneriatul dintre cele doua companii reprezinta alaturarea a doi exponenti care au acelasi numitor comun: performanta in activitate. Programele Ogilvy PR se vor focusa, in acest an, pe o mai buna informare a jurnalistilor cu privire la produsele din gama Gillette si la valorile promovate de aceasta marca.
“Prima colaborare cu clientul nostru a marcat lansarea catre presa a promotiei Marcheaza cu Beckham, promotie care se afla in plina desfasurare. Atat noi, cat si Gillette suntem pasionati in a marca. Iata de ce mizam pe un golaveraj excelent in colaborarea noastra!” a afirmat Gabriela Lungu, Managing Director, Ogilvy PR.
„Am fost bucurosi sa descoperim valori comune cu partenerii nostri: profesionalism, entuziasm si spirit de lucru in echipa. Sunt ingrediente care anunta o colaborare de succes! Ne asteapta o perioada fierbinte, pregatim multe proiecte impreuna. Voi face, aici, o mica dezvaluire: cel mai apropiat eveniment va fi un concurs inedit dedicat jurnalistilor pasionati de fotbal! Fiti cu ochii pe noi!”, a declarat Gabriela Ticu, Trade Marketing Director, Gillette Romania.
Echipa Ogilvy PR care coordoneaza contul Gillette este formata din: Iosefina Sirbu, Senior Account Executive si Sorina Mihai, Account Director.
Fondata in 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide este singura reprezentanta a unei companii internationale specializate in domeniul relatiilor publice din Romania. La nivel mondial, Ogilvy Public Relations Worldwide apartine Grupului WPP, avand peste 60 de filiale, in America de Nord, Europa, Africa, Asia si Australia.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science
Coșuri cadou & sustenabilitate: prin campania Verde de Paște, GourmetGIFT susține din nou protejarea...
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din Rom...
„Plonjonul în apă de adâncime necunoscută poate duce la o viață în scaun rulant”, prima campanie de ...
Alice Books, Cărturești & AudioTribe lansează campania Mă bucur că sunt mai bine
Florin Piersic devine imaginea Caraiman, noul brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.
PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant...
Un celebru brand românesc - exemplu de inspirație într-un manual britanic de comunicare și marketing