Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gilad Coppersmith, profesionist de top in domeniul digital al retelei IPG Mediabrands,

despre puterea comunicarii Real-Time

Gilad Coppersmith, profesionist de marca în industria internațională de media si digital, cu rol de Digital and Innovation Catalyst World Markets pentru rețeaua IPG Mediabrands, a vorbit cu ocazia vizitei sale în România despre Real-Time Marketing, și despre cum poate face aceasta diferența în relația dintre brand și client.

Gilad a prezentat în cadrul ICEE fest, Festivalul internetului din Europa Centrala și de Est, organizat de Thinkdigital, rezultatele unui studiu realizat de către IPG Media Lab.

“Suntem într-o continuă luptă pentru a atrage atenția consumatorilor copleșiți de cantitatea informațională cu care sunt asaltați. Real-Time Marketing înseamnă atenție la știrile/highlight-urile zilei în momentul în care se întâmplă dar și respectarea identității de brand în comunicare. În urma studiului pe care l-am dezvoltat la IPG Media Lab, am concluzionat că atunci când conținutul este Real-Time consumatorii sunt de două ori mai dispuși să interacționeze cu brandul. În plus, aceste interacțiuni sunt mult mai semnificative în acest caz“, a spus Gilad Coppersmith. Profesionistul a subliniat și faptul că încorporarea contentului Real-Time în Ad-urile de Facebook determină reacții favorabile și intenții de interacțiune din partea consumatorilor. Clasicul banner nu mai aduce rezultate pe masura investitiei, “probabilitatea de unui banner de a primi un ‘click’ fiind astazi de mii de ori mai mica decat aceea de a supravietui unui accident de avion”, a mai aratat Gilad. “În ceea ce privește Customer Service, cei care utilizează Social Media în acest caz se așteaptă la un răspuns prompt din partea brandurilor, cât mai repede posibil. Iarăși vorbim despre Real-Time Marketing și despre importanța sa crucială pentru a păstra acești consumatori”, a adăugat Gilad Coppersmith.

Cu o experiență de 18 ani în domeniul marketing&advertising, exercitată în diverse piețe internaționale, câștigător al Grand Prix pentru Media Innovation organizat de către Internationalist Magazine (2008), Gilad conduce acum din Singapore diviziile de digital ale agențiilor parte din rețeaua IPG Mediabrands din 52 de țări.

Rețeaua internațională IPG Mediabrands este parte a Interpublic Group, una dintre cele mai mari organizații de comunicare, marketing și advertising din lume. În România, IPG Mediabrands este prezentă prin companiile Universal McCann, Initiative și BPN.

“Gilad este un nume sonor pe piața internațională de digital advertising iar prezența sa în România a fost o frumoasă oportunitate: cei prezenți au avut ocazia să asculte opinia unui specialist de renume pe o temă atât de actuală – comunicarea Real-Time dintre brand și client, dar și să interacționeze pe subiecte precum trenduri/tactici globale de digital marketing, inovație în digital”, spune Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative.

“Unul dintre crezurile lui Gilad este că o companie care investește în expertiza sa digitală, investește în viitor, ceea este mai mult decât adevărat. Conexiunea permanentă dintre brand și publicuri este mai necesară ca oricând, și cine nu înțelege că Real Time Marketing este noua religie în advertising ar putea avea probleme de adaptare la piața actuală de comunicare“, spune Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann.

Despre IPG Mediabrands

Înființată de către IPG pentru a gestiona toate afacerile media ale grupului la nivel global, IPG Mediabrands reprezinta peste 6.500 de specialiști în comunicare ce operează în 90 de țări. O organizatie care și-a dovedit eficiența în a-i ajuta pe clienți să-și maximizeze eficienta investiției în comunicare, astfel încât să atinga cele mai relevante rezultate de business, IPG Mediabrands își consolidează oferta de servicii de comunicare și performance prin rețeaua sa de agenții media care include : Initiative, Universal Media (McCann), BPN, MAGNAGLOBAL precum și un grup de companii specializate, MAP (Mediabrands Audience Platform) care concura la un pachet de servicii media mai complet, mai eficient, mai relevant si mai economic. IPG Mediabrands este parte din Interpublic Group (NYSE :IPG), unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare și marketing din lume. Pentru mai multe informații, vă rugăm vizitați : press.ipgmediabrands.com sau urmărește-ne pe Twitter@IPGmediabrands.

Bucuresti, 12.06.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.