expoplast Sibiu 2019

GIFTS SHOW. Un show care iti provoaca imaginatia

Toamna se numara…  clientii si se consolideaza imaginea. Cel putin asa par sa stea lucrurile in cazul  firmelor de obiecte promotionale, care au ocazia sa participe in perioada 30 septembrie – 3 octombrie 2009 la GIFTS SHOW – primul targ din Romania dedicat exclusiv industriei de promotionale.

Obiectele promotionale, in acceptiunea generala, acopera o gama diversificata si consistenta de produse. Insa, in fond, sunt instrumente neconventionale de promovare, adeseori mult mai eficiente decat metodele clasice (reclame in reviste, ziare, TV etc).

In premiera pentru Romania!
GIFTS SHOW a incheiat un parteneriat de promovare cu PSI Paris, unul dintre cele mai mari targuri de promotionale din Europa. Scopul acestui parteneriat consta in atragerea vizitatorilor de specialitate din strainatate, dar si a potentialilor expozanti.

EVENIMENTE CONEXE
Si pentru ca orice targ are provocarile lui, GIFTS SHOW antreneaza imaginatia celor din industria obiectelor promotionale cu un concurs special, structurat pe doua teme:
·    Cadouri pentru sefi de stat;
·    Cadouri istete pe timp de criza.

„Cadourile pentru sefi de stat” pot parea banale obiecte de protocol, dar ele pot avea uneori insemnatate simbolica, pot purta un mesaj in sine, pot starni admiratia sau… amuzamentul, spargand astfel tensiunea inerenta unei intalniri la cel mai inalt nivel.

„Cadouri istete pe timp de criza” pot fi un mijloc de promovare foarte eficient si in acelasi timp foarte targetat. Intr-o perioada in care canalele traditionale de advertising – presa scrisa, televiziunea – inregistreaza scaderi importante de audienta, investitia in mijloace alternative de comunicare (obiectele promotionale) se poate dovedi extrem de eficienta.

ATENTIE! Anul acesta, concursul dedicat obiectelor promotionale se adreseaza tuturor firmelor importatoare, producatoare si distribuitoare de obiecte promotionale din Romania – atat celor care participa, cat si celor care nu participa la targ.

NOU! Tot o premiera pentru aceasta editie o reprezinta introducerea zonei „De re culinaria” – o zona dedicata producatorilor si distribuitorilor de cadouri promotionale cu iz gastronomic (cadouri dulci – bomboane, ciocolata etc. – si bauturi personalizate). 

Publicul-tinta al GIFTS SHOW este format din: antreprenori, firme de consultanta (PR, Marketing) reprezentanti ai departamentelor de Marketing, PR, Vanzari din companiile nationale, dar si de clienti finali.
Pentru mai multe informatii, vizitati www.giftsshow.ro

Bucuresti, 13.07.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *