Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GfK lanseaza un studiu – radiografie pentru piata de vopsele

GfK România lansează în premieră în România un studiu integrat, din două surse, dedicat pieţei de vopsele. Acesta oferă o imagine completă – atât din punctul de vedere al consumatorilor, cât şi al vânzărilor – asupra performanţei mărcilor şi a jucătorilor activi pe piaţa construcţiilor şi a amenajărilor interioare.

Cercetarea are două componente. Pe de o parte, este vorba despre un studiu sindicalizat de brand tracking care permite oamenilor de marketing să monitorizeze evoluţia în timp a anumitor indicatori: awareness, obiceiuri de utilizare, dar şi percepţiile şi atitudinile legate de mărcile lor şi de cele ale competiţiei care influenţează intenţiile de achiziţie pentru această categorie de produse. De asemenea, urmăreşte așteptările și nevoile segmentelor majore de consumatori – utilizatori finali sau proprietari de case și zugravi profesioniști.

Pe de altă parte, cercetarea GfK cuprinde un studiu de tip retail audit care adună datele de vânzări din toate canalele de distribuţie: atât din comerţul modern – magazine de bricolaj, hipermarketuri, cash& carry, dar şi din cel tradiţional – magazine de vopsele, depozite de materiale de construcţii, magazine de chimicale, sanitare sau prafuri. Datele culese oferă informaţii cu privire la dimensiunea pieţei şi structura ei în funcţie de cele mai importante caracteristici ale produselor, canale de distribuţie, preţ, mărci sau modele. Acest tip de studiu îi ajută pe producători să realizeze un mai bun management al categoriei, al preţurilor şi al canalelor de distribuţie, pentru a acţiona la timp şi eficient pentru creşterea vânzărilor.

GfK Retail and Technology, divizia care monitorizează vânzările de vopsea, deţine exclusivitate pentru acest instrument în România. De asemenea, este prezentă la nivel local şi internaţional, cu studiul GfK TEMAX, cel care monitorizează vânzările de bunuri de folosinţă îndelungată.

Studiul de brand tracking se realizează în două valuri anuale: în martie şi în septembrie, iar cel de retail audit o dată la două luni, începând din martie 2013.

Bucuresti, 01.02.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.