Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gerovital directioneaza 1% din vanzarea produselor sale

in scopul pregatirii Echipei Olimpice a Romaniei pentru Jocurile Olimpice din 2012

Gerovital, cel mai puternic brand românesc de cosmetice, va direcţiona, în perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011, 1% din vânzarea produselor sale către Echipa Olimpică a României. Banii vor fi folosiţi pentru pregătirea echipei pentru participarea la Jocurile Olimpice care vor avea loc în 2012 la Londra. Este primul pas al campaniei "Hai să aducem România acasă" care îşi propune să readucă în atenţia românilor valorile autohtone autentice. Decizia vine după recentul parteneriat strategic încheiat cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) în urma căruia Gerovital a devenit sponsor principal al Echipei Olimpice a României și susținător al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.

"Hai sa aducem România acasă" este o scrisoare deschisă trimisă de brandul Gerovital către toţi românii. Campania Gerovital a fost gândită pentru a sensibiliza românii în vederea sprijinirii şi recunoaşterii valorilor româneşti actuale şi tradiţionale. Mircea Eliade, Constantin Brâncuşi, Henri Coandă sunt doar câteva personalităţi care au construit istoria şi care merită recunoaşterea valorii lor. Ana Aslan, inventatorul Gerovital, se numără printre marile personalităţi româneşti care au contribuit la crearea imaginii pozitive a României peste graniţă. Combinaţia optimă între tradiţie şi inovaţie specifică Gerovital face din acesta un produs geriatric brevetat în peste 30 de țări.” a declarat Mircea Turdean, Director General FARMEC. "Hai să aducem România acasă" este o transpunere în fapt a misiunii sociale a mărcii Gerovital, aceea de a susține valorile românești, atât în țară cât și în străinătate”, a adăugat Mircea Turdean.

De-a lungul timpului, marca Gerovital a evoluat continuu din dorinţa de a fi mereu cu un pas înaintea inovaţiei în sectorul produselor destinate îngrijirii personale. Gamele de produse participante la campania “Hai sa aducem România acasă” sunt: Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital BodySlim și Gerovital Plant balsamuri de buze.

Conform datelor furnizate de Nielsen, în primele 8 luni ale anului 2011, în categoria produselor de îngrijire a feței, compania Farmec s-a plasat pe locul I, cu o cotă de piață cantitativă de 25,7%, urmată de companii multinaționale. Valoric, Farmec se poziționează pe locul al II-lea, cu o cotă de piață de 18,5%. În același timp, brandul Gerovital, în segmentul de îngrijire a feței, înregistrează o cotă de piaţă cantitativă de 14,1%.

Pentru mai multe detalii accesați: www.aducemromaniaacasa.ro.

Bucuresti, 17.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.