Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gerocossen se mentine in top

Compania ocupă şi în acest an locul 2 în clasamentul firmelor de cosmetice din România

 În Topul Naţional al Firmelor Private, realizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România, producătorul român de cosmetice Gerocossen a ocupat, şi în acest an, locul 2 în clasamentul pe domenii. Astfel, în domeniul fabricării parfumurilor şi a produselor cosmetice, compania Gerocossen a fost recunoscută, la festivitatea de înmânare a distincţiilor care a avut loc vineri, 27 octombrie, la Palatul Parlamentului, ca ocupantă a locului 2 în clasamentul realizat pe baza indicatorilor economico-financiari conform bilanţului contabil pe anul 2005.

Compania ocupantă a locului 2, Gerocossen, a fost înfiinţată în 1990, iar anul trecut a avut o cifră de afaceri de 8,7 milioane de lei.

Aproximativ 60% din cifra de afaceri a companiei Gerocossen rezultă din vânzarea vopselelor de păr. Produse de calitate, dar accesiblie ca preţ, vopselele de păr Gerocossen sunt pe placul consumatoarelor, menţinându-se an de an în topul preferinţelor acestora. Compania Gerocossen, care mai deţine în portofoliu şi produse cosmetice naturale pentru îngrijirea tenului şi a corpului, dar şi produse de protecţie solară, îşi propune să crească în ritmul pieţei. “Ne bucurăm că ne menţinem pe această poziţie în topul pe domenii realizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii. Se spune că e mai greu să te menţii în top decât să ajungi în acolo… Eforturile noastre de a ne păstra poziţia cucerită au fost însă răsplătite. Într-o piaţă extrem de puternică şi de dinamică, precum cea a cosmeticelor, ne propunem să oferim în continuare surprize plăcute consumatorilor noştri, lărgind portofoliul nostru de produse.” – declară Cismaru Stanca, director general Gerocossen.

Bucuresti, 30.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.