Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gerocossen isi largeste portofoliul de produse

Compania Gerocossen, ocupantă a locului 2 în Topul Naţional al Firmelor Private, realizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii din România, a decis să completeze linia pentru îngrijirea şi înfrumuseţarea părului cu două noi produse de styling. Gerocossen, companie românească, a cărei cifră de afaceri rezultă în proporţie de peste 60% din vânzarea vopselelor de păr, se menţine an de an în topul preferinţelor consumatoarelor care preferă produsele accesibile ca preţ, dar de calitate. Pentru a le oferi soluţii complete pentru îngrijirea şi coafarea părului, Gerocossen a decis să-şi lărgească portofoliul de produse cu un fixativ şi cu o spumă modelatoare pentru păr.

Noile produse se remarcă printr-un raport foarte bun calitate-preţ, fixativul ajungând la raft la preţul de 7 RON (300 ml), iar spuma modelatoare – la preţul de 6 RON (200 ml). Produsele, sub formă de spray, conţin vitamina B5 şi filtru UV, pentru hrănirea părului şi protejarea lui de radiaţiile ultraviolete. Fixativul Gerocossen conferă părului o fixare puternică şi durabilă, conferindu-i acestuia şi strălucirea pe care şi-o doreşte orice femeie. Spuma modelatoare Gerocossen este recomandată pentru realizarea celor mai îndrăzneţe coafuri, oferind părului nu numai o fixare puternică, ci şi volum. Totuşi, pentru o fixare mai îndelungată, după coafarea părului cu spuma modelatoare, este recomandată şi aplicarea fixativului de păr Gerocossen.

Într-o piaţă extrem de dinamică precum cea a cosmeticelor, Gerocossen reuşeşte să ofere surprize plăcute consumatorilor săi. Lărgirea portofoliului de produse cu o nouă gamă de styling este doar una dintre ele, compania românească de cosmetice continuând să-şi dezvolte strategiile de fidelizare ale consumatorilor săi şi de creştere în ritmul pieţei.

Bucuresti, 23.11.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.