Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Geroaslan Cosmetics sarbatoreste spiritul frantuzesc

din fiecare femeie – şic şi fără vârstă

Doamnele care vor însoţi delegaţii de la sommet-ul francofoniei, ce are loc în Bucureşti zilele acestea, se vor delecta şi răsfăţa deopotrivă cu produse cosmetice ale celui mai cunoscut brand românesc în străinătate – Gerovital. La cererea organizatorilor, Geroaslan Cosmetics, compania care promovează această marcă în România, a pregătit cadouri de bun venit pentru participantele de rang de la sommet.

“Am răspuns cu bucurie solicitării organizatorilor. Renumele produselor cosmetice Gerovital şi al Anei Aslan este recunoscut şi solid în străinătate. Ambele sunt mărci româneşti emblematice care îşi găsesc, binemeritat, cu orice prilej un loc de cinste printre cele alte câteva care poartă imaginea României pe meridianele lumii”, a declarat Madeleine Florescu, General Manager GEROASLAN COSMETICS.

Pachetele de bun venit conţin cremă de zi, cremă de noapte, cremă pentru prevenirea şi atenuarea ridurilor şi cremă emolientă pentru ochi, toate din gama premium Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan-GOLD. Produsele sunt dezvoltate pe baza formulelor originale elaborate de Ana Aslan şi conţin principiul activ H3, creat de faimoasa cercetătoare care a revoluţionat industria mondială a produselor cosmetice.

“Gama premium se adresează unei femei sofisticate şi sigură pe ea, unei femei care îşi potenţează atuurile şi care caută inovaţie. Suntem convinşi că doamnele francofone se regăsesc în această descriere şi sperăm să se bucure de cadoul nostru iar noi să fi contribuit, astfel, la plăcerea sejurului lor românesc cu prilejul sommet-ului francofoniei”, a mai adăugat Madeleine Florescu.

Marca Gerovital a fost preluată din mai 2006, prin GEROASLAN COSMETICS, de fondul de investiţii Gemisa. Compania pregăteşte o strategie de relansare a brandului Gerovital a cărei implementare se estimează că va debuta până la sfârşitul acestui an.   

Portofoliul GEROASLAN COSMETICS conţine, în acest moment, două game Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan care cuprind produse de îngrijire a tenului şi a corpului, SILVER şi GOLD.

Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan gama SILVER menţine şi prelungeşte tinereţea tenului şi corpului atât prin ingredientul activ H3 cât şi prin alţi ingredienţi descoperiţi, de-a lungul timpului, în laboratoarele Gerovital Cosmetics din Bucureşti. Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan GOLD este gama premium, distribuită prioritar către farmacii şi parteneri externi.

Aproximativ 50% din producţia Gerovital este destinată pieţelor externe.

Bucuresti, 27.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.