Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Germanwings: Pasagerii insotiti de copii cu varsta sub 2 ani

beneficiaza de acum inainte de noi avantaje

Sfarsitul lunii martie ofera parintilor posibilitatea de a lua mai multe bagaje pentru copiii de pana la 2 ani

Calatoriile cu Germanwings vor fi de acum inainte si mai atractive – Parintii copiilor cu varsta pana in 2 ani vor putea beneficia de o oferta, prin care le este permis sa transporte mai multe bagaje, fara a plati taxa pentru surplus.

Oferta se aplica pentru toate zborurile Germanwings, incepand cu programul de vara/29 martie 2009. Ca urmare, familiile cu copii pana in 2 ani beneficiaza de o serie de avantaje, precum: copilul calatoreste la un pret de 15 euro/zbor, daca nu necesita loc separat, iar greutatea bagajelor acceptata se mareste la 20 kg/copil.

Un alt motiv de bucurie este faptul ca patuturile pentru copii sau locurile speciale pentru masina pot fi transportate fara cost. Astfel, o familie cu copil poate avea o greutate a bagajelor de pana la 60 de kg, la care se poate adauga o masina pentru copii sau un scaun de masina. Familia plateste doar suplimentul total in valoare de 5 euro/bagaj la inregistrearea online sau 10 euro inaintea efectuarii check-in-ului la aeroport. Pana acum greutatea totala a bagajelor era de numai 40 de kg/familie, platindu-se pentru fiecare kg in plus cate un supliment.

Prin intermediul noii oferte, linia aeriana dovedeste inca o data ca este lider atunci cand vorbim de promotiile ce vizeaza familiile cu copii. O alta dovada este introducerea in urma cu cateva luni a unei reduceri de 33% pentru toti copiii cu varsta cuprinsa intre 2 si 12 ani, serviciu prin care compania inregistreaza un nou succes in cadrul unuia dintre cele mai importante segmente targetate – familia.

Bucuresti, 26.01.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.