Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Germanwings isi extinde structura de vanzari

Beneficii pentru agenţiile de turism şi clienţii persoane juridice

Germanwings îşi întăreşte colaborarea cu agenţiile de turism şi îşi măreşte în continuare prezenţa în marile sisteme centralizate de rezervare (Global Distribution Systems – GDS). După începerea colaborării cu Amadeus, de la sfârşitul lunii ianuarie, pot fi rezervate zboruri convenabile şi prin Travelport. Travelport este operatorul sistemelor globale de rezervare Galileo, Worldspan şi Apollo. Cei doi parteneri au semnat deja contractul în acest sens.

Germanwings utilizează o soluţie tehnică inteligentă pentru efectuarea vânzărilor prin canalele GDS. Astfel, companiile aeriene low-cost evită o serie întreagă de procese şi contracte complexe, care altfel ar constitui o premisă pentru vânzarea de bilete de avion prin GDS la nivel mondial.

Ognjen Zeric, vicepreşedintele eCommerce & Sales la Germanwings: „În ultimele luni ne-am extins puternic mixul de vânzări. Pe lângă contractele încheiate de curând cu GDS, ne-am concentrat pe conectarea directă cu parteneri de vânzări şi multiplicatori importanţi. Astfel am reuşit să ne ridicăm gradul de atractivitate faţă de clienţii-firmă, organizatori şi agenţiile de turism. Coloana vertebrală a sistemului nostru eficient de vânzări o reprezintă în continuare website-ul germanwings.com, dar prin extinderea canalelor de vânzări reuşim să ocupăm noi şi importante segmente de piaţă.”

După o colaborare de câteva luni cu Amadeus putem constata deja succesul acestei filozofii, prin creşterea numărului de bilete de avion vândute. În plus, mulţi clienţi utilizează şi posibilitatea de a combina, de exemplu zborurile Lufthansa, cu legăturile Germanwings, prin GDS. Agenţiile de turism utilizează deja intens noile canale de vânzări ale Germanwings.

Linia aeriană low-cost dezvoltă în prezent cu mare succes şi conectarea directă, cu costuri accesibile, a partenerilor importanţi de vânzări la sistemul de rezervare Germanwings, aşa-numitul Direct Connect. Clienţii-firmă profită pe multiple planuri de structura de vânzări extinsă: Germanwings participă la programele pentru firme „Lufthansa Partner Plus”. În paralel, compania aeriană low-cost oferă contracte speciale pentru clienţii-firmă, cu tarife flexibile şi actualizate pentru firme (informaţii suplimentare la: www.germanwings.com/firmenprogramm). Mulţi clienţi-firmă utilizează avantajele ambelor programe. Aceştia fac rezervări atât prin canalele GDS (programul pentru firme „Partner Plus”), cât şi prin Direct Connect sau prin website-ul Germanwings, într-o secţiune specială (tarife Germanwings pentru firme).

Bucuresti, 25.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.