Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Germanos Romania schimba comunicarea si mizeaza pe expertiza

Germanos Romania, cel  mai mare retailer telecom, parte a grupului COSMOTE, anunţă lansarea noii campanii de comunicare, în care Daniel Buzdugan devine purtătorul de cuvânt al mărcii, iar accentul este pus pe expertiză.

În urmă cu doi ani şi jumătate campania „Fă o plimbare la Germanos!” marca o cotitură importantă în modul de comunicare din retailul autohton, Germanos surprinzându-şi consumatorii cu o abordare umoristică, apropiată de aceştia şi un purtător de cuvânt inedit: patrupedul Cookie. Campania a cucerit rapid inimile românilor, reclamele Germanos beneficiind în această perioadă de cea mai mare rată de notorietate şi de apreciere din retailul de telecom autohton. În spatele acestui succes a stat, fără îndoială, şi interpretarea plină de umor a lui Daniel Buzdugan, cunoscut prezentator radio şi actor de comedie. 

Noua campanie publicitară Germanos, lansată săptămâna trecută, mizează în continuare pe legătura specială creată în mintea consumatorilor între Daniel Buzdugan şi marca Germanos. Actorul iese din spatele camerei şi apare acum într-o ipostază inedită: este primul actor distribuit în dublu rol într-un spot comercial.

„Continuăm prin noua campanie aceeaşi abordare prietenoasă în relaţia cu consumatorul, de data aceasta cu un accent mai mare pe expertiză. Am plecat în crearea noii campanii de la constatările pe care le-am făcut atât la nivel de magazin cât şi din cercetările de piaţă, si anume că mulţi consumatori nu sunt familiarizaţi cu noile tehnologii, aflate permanent în schimbare. Pentru a afla totul despre tehnologia mobilă, aceştia sunt invitaţi în magazinele Germanos. Aici îi aşteaptă peste 1.000 de consultanţi de vânzări, deschişi şi prietenoşi, mereu la curent cu ultimele noutăţi tehnologice şi servicii, gata să îi ajute să facă cea mai bună alegere”, a declarat Adelina Păsat, directorul de marketing al Germanos Telecom România.

Noua campanie de comunicare a fost realizată în colaborare cu agenţia de publicitate Ogilvy România, concepţia spoturilor punând accent pe utilizarea eronată de către unii consumatori a unor termeni tehnici din domeniul telecom. „După succesul campaniei cu căţelul, obiectivul de a găsi un <urmaş> pentru Cookie nu a fost unul uşor de atins. Alegerea lui Daniel Buzdugan drept vehicul creativ al noii campanii Germanos s-a bazat, dincolo de legătura sa deja existentă cu marca, şi pe versatilitatea actorului, care interpretează cu umor roluri diverse în cadrul acestei campanii, de la bunică şi până la băiat de bani gata sau instalator”, a declarat Andy Lita, Business Unit Director Ogilvy România.

Pentru a spori şi mai mult impactul spoturilor, inspirate din viaţa de zi cu zi a românilor, la realizarea replicilor personajelor interpretate de Daniel Buzdugan, Germanos a colaborat cu Cătălin Mireuţă, actor şi scenarist, membru al grupului Divertis. Filmările au avut loc la sfârşitul lunii februarie, în mai multe locaţii, şi au durat în total două zile şi o noapte. Regia apartine lui Răzvan Mărculescu. Producţia a fost asigurată de Rollin Film, iar echipa, cu tot cu figuranţi, a avut peste 100 de persoane. Primul spot din seria Buzdugan comunică noul serviciu exclusiv Germanos – Garanţie pe viaţă, în acest spot Daniel Buzdugan interpretând rolul bunicii dar şi al nepotului.

„Rolurile m-au motivat foarte mult, chiar dacă pentru a trece prin transformările vizuale de la un personaj la altul, am stat în medie câte trei ore la machiaj pentru fiecare personaj. Pentru rolurile în travesti a trebuit să port sutien, cercei şi mărgele, mi-am dat unghiile cu ojă. A fost o aventură întreagă!”, povesteşte Daniel Buzdugan.

Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea aceastei campanii este formată din: Albert Nica – Executive Creative Director; Andreea Constantinescu – Art Director; Alexandra Manoila – Copywriter; Andy Lita – Group Account Director; Andreea Bahrin – Account Manager; Irina Iosub – Account Executive, Cristian Serban – AV Producer. Din partea Germanos, echipa care a coordonat realizarea campaniei este formată din Adelina Păsat, Marketing Manager şi Ştefania Creaţă, Senior Brand Manager.

Prin noua campanie de comunicare, Germanos Telecom România urmăreşte să se poziţioneze ca reţeaua de retail telecom cu cea mai bună expertiză şi cele mai eficiente servicii, într-un efort de menţinere a creşterii sustinute a retelei de magazine din ultimii doi ani.

Germanos este specializat în comercializarea de produse şi servicii de telefonie mobilă precum şi alte produse digitale sau asociate: telefoane fixe, camere foto şi video, carduri de memorie, respectiv de servicii de telefonie mobilă, fixă şi de internet de la Romtelecom.

Gama de serivicii oferită de Germanos Telecom România: G-Garanţie pe viata – garanţie pe toată durata utilizarii telefonului mobil, G-agenda plus – transferul conţinutului multimedia dintr-un telefon mobil în altul, G-service tehnic, G-plata facturilor – pentru serviciile Cosmote şi Romtelecom, G-creditare – posibilitatea achiziţionării produselor în rate sau G-ticket – bilete la marile evenimente.

Germanos deţine în prezent cea mai mare reţea de service tehnic de telefoane mobile din România. În fiecare magazin Germanos se pot efectua gratuit constatări şi reparaţii simple, verificarea şi regenerarea acumulatorilor telefoanelor mobile şi actualizări gratuite de software pentru telefoanele de ultimă generaţie aflate în garanţie.

Bucuresti, 24.03.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.