Membrii Art Directors Club România anunță top 3 cele mai creative idei din luna aprilie, realizate de agențiile de publicitate Geometry Global și MRM Worldwide România/McCann Erickson România.
Campania care a luat cel mai mare punctaj și ocupă primul loc este FRF susține educația, de Geometry Global. Echipa care semnează campania este formată din Ştefan Vasilachi (Head of Art) & Bogdan Costin (Senior Copywriter).
Adrian Preda, Creative Director FRIENDS / TBWA și membru ADC*RO, spune despre proiect: „“O idee strălucitor de simplă, o execuție implementată la nivel de echipă națională și cea mai de impact campanie făcută vreodată ȋn România. Felicitări invidioase pentru campanie.”
Campania de pe locul doi este Bittersweet Pies, semnată de MRM Worldwide România/ McCann Erickson România pentru brandul Paul România. Miruna Macri (Art Director) și Sandra Bold (Copywriter) sunt creativii din spatele campaniei.
Pe locul trei a fost votată ideea Vodafone Transhumapp, realizată de Adrian Rusu (Art Director) și Simona Suman (Copywriter) de la McCann Erickson România.
Următoarele trei execuții, în ordinea punctajului, au fost Social Ego – autopromo RXM Creative, Opera @ Cinema de la Herladist & Wondermarks și Beko – Official partner of everyday de la McCann Erickson România.
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate.
Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate, traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.
Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.