Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Geometry Global dezvoltă spotul TV de Crăciun al METRO România

Geometry Global logo

Geometry Global și METRO România întâmpină sezonul Sărbătorilor de iarnă cu un spot TV dedicat atât afacerilor independente, cât și clienților acestora. Conceptul ,,Este momentul să ne bucurăm de Sărbători” îmbină grija pentru antreprenori și succesul afacerilor acestora cu emoția de a dărui.

Spotul TV a fost creat 100% local și este parte din campania integrată de comunicare dezvoltată de METRO la nivel global. După inițiativele Ziua Afacerii Tale, care a celebrat antreprenorii de pretutindeni și a onorat eforturile acestora, Miracolul Afacerii Tale, care a avut ca scop mutarea atenției de la forfota marilor bulevarde, la afacerile mici de pe Strada Franceză, campania ,,Este momentul să ne bucurăm de Sărbători” își propune să transforme sărbătorile de iarnă în cea mai de succes perioadă a anului pentru antreprenori.

Geometry Global logo

,,Am realizat campania «Este momentul să ne bucurăm de Sărbători» pentru că ne dorim să fim mereu aproape de antreprenori, pentru că eforturile și implicarea lor merită să fie recompensate și pentru că ne pasă de succesul afacerilor independente.”, spune Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry România.

Spotul realizat de Geometry Global, care este on-air pe TV, cu declinări pe radio, digital și in-store, în perioada 20 noiembrie – 31 decembrie, ilustrează ideea că, la METRO, luna decembrie este despre bucuria sărbătorilor și despre surprizele pe care antreprenorii le fac atât clienților, cât și celor dragi. Totodată, agenția a adus în prim plan categoriile de produse și serviciile pe care METRO le oferă clienților săi, ca un cadou pentru a le recompensa eforturile și a-i ajuta să aibă succes.

Echipele participante:

Geometry Global:
Simona Costea – Client Service Director
Adriana Staicu – Account Director
Oana Mehedințeanu – Account Executive
Alex Petrescu – Creative Strategist
Andreea Apostoliu – Strategic Planner
Mihai Fetcu – Creative Director
Ștefan Vasilachi – Group Creative Director
Bogdan Costin – Senior Copywriter
Costina Dinulescu – Senior Art Director
Dorina Sandu – Senior DTP

METRO Cash & Carry România:
Marina Zara – Head of Marketing
Andreea Diaconu – Senior Marketing Communication Manager
Marian Profir – Campaign Manager

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.