Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GENESYS SYSTEMS implementeaza solutia Microsoft Dynamics CRM 4.0

in cadrul companiei MediHelp International

GENESYS SYSTEMS a anunţat implementarea soluţiei Microsoft Dynamics CRM 4.0 în cadrul companiei MediHelp International, companie de brokeraj în asigurări, specializată în a oferi soluţii complexe la nevoile medicale ale oricărui individ sau companie din România.

MediHelp International, ca urmare a dezvoltării continue şi a creşterii nivelului afacerilor, a luat decizia implementării soluţiei Microsoft Dynamics CRM 4.0 (Customer Relationship Management), ca urmare a nevoilor stringente de a înregistra informaţiile aferente contactelor şi companiilor, de a înregistra ofertele, contractele, facturille proforme şi de îmbunătăţire a raportărilor, pentru a putea avea astfel o imagine clară asupra clienţilor şi un acces facil la orice tip de informaţie, oricând şi de oriunde.

În urma unei analize asupra necesităţilor de business existente la MediHelp International, specialiştii GENESYS SYSTEMS au customizat aplicaţia Microsoft Dynamics CRM 4.0 conform cerinţelor şi necesităţii business-ului realizat de companie. În acest sens s-au realizat eliminări de entităţi din structura standard de CRM, precum şi legături directe între diferite componente, s-au realizat customizări în structura standard a contractelor şi a informaţiilor ce pot fi extrase din cadrul acestora, s-au realizat modalităţi de raportare specifice, de utilizare a facilităţii “multiple currency” precum şi multe altele care să fie compatibile cu necesităţile MediHelp.

Microsoft Dynamics CRM 4.0 este o soluţie CRM (Customer Relationship Management) completă cu module pentru departamentele de Vânzări, Marketing şi Relaţii cu Clienţii, care oferă soluţii rapide, flexibile şi eficiente, menite să aducă îmbunătăţiri semnificative, cuantificabile, ale activităţii organizaţiilor, asigurând menţinerea unor relaţii strânse cu clienţii şi obţinerea unui nivel superior de profitabilitate.

Implementarea soluţiei de management al relaţiilor cu clienţii, Microsoft Dynamics CRM 4.0, a fost realizată de către echipa GENESYS SYSTEMS în cadrul companiei MediHelp International având la bază infrastructura IT deja existentă.

Prin simplul fapt că se oferă un acces facil şi rapid la informaţii, stocarea acestora poate fi astfel analizată şi valorificată în mai multe direcţii: îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii şi a satisfacţiei acestora cu privire la serviciile oferite de MediHelp, utilizarea mult mai eficientă a resurselor existente în sistemul CRM, la care utilizatorii care au acest drept pot obţine acum accesul nelimitat, de oriunde şi oricând.

Beneficiile aduse de soluţia Microsoft Dynamics CRM, implementată de echipa GENESYS SYSTEMS în cadrul companiei MediHelp, sunt multiple şi reprezintă un rezultat firesc determinat în primul rând de: Timpul redus de implementare al soluţiei; Flexibilitate în abordarea proiectelor personalizate; Facilitarea dezvoltării companiei; Costuri reduse de training; Vizibilitatea 360 de grade asupra clienţilor; Menţierea unui nivel redus al costurilor operaţionale; Spaţii de lucru personalizate; Personalizare facilă a sistemului CRM etc.

„Implementarea soluţiei Microsoft Dynamics CRM 4.0 şi customizarea acesteia la nevoile de business ale companiei MediHelp International au adus o serie de avantaje competitive, devenind un instrument de lucru indispensabil pentru utilizatorii din cadrul acestei companii. Integrarea soluţiei CRM cu infrastructura IT existentă a fost extrem de rapidă, MediHelp International putând beneficia de avantajele pe care soluţia le oferă într-un timp scurt de la contractare şi la un cost extrem de scăzut”, afirmă Sorin Baltag, CEO, GENESYS SYSTEMS.

GENESYS SYSTEMS este Microsoft GOLD Certified Partner şi la începutul anului 2008 a obţinut certificarea Microsoft Solution Provider pentru soluţia de business Microsoft Dynamics CRM.

Competenţele Microsoft Solution Provider obţinute de GENESYS SYSTEMS şi experienţa companiei în implementarea de soluţii IT&C, în domenii ca: financiar-bancar, telecomunicaţii, media, servicii, industrie, utilităţi, pharma, conferă GENESYS SYSTEMS statutul de partener care poate răspunde celor mai variate cerinţe ale companiilor medii şi mari care au nevoie de soluţii de business bazate pe platforma Microsoft.

Bucuresti, 14.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.