Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Generali PPF Holding si Groupama

au semnat un acord cu privire la preluarea asiguratorului polonez Proama

● Generali PPF Holding va achizitiona Proama, subsidiara poloneza a Groupama
● Achizitia ii va permite grupului GPH extinderea pe piata poloneza, o piata in continua crestere
● Operatiunile de asigurare din Polonia vor fi conduse separat si se va aplica o strategie multi-brand

Generali PPF Holding (GPH) si Groupama au semnat, ieri, un acord prin care GPH va achizitiona compania de asigurare poloneza Proama, membra a Grupului Groupama.

Tranzactia va permite Grupului GPH extinderea pe una dintre pietele cu cea mai mare crestere din Europa Centrala si de Est (ECE). Dupa incheierea tranzactiei, Generali PPF va opera in Polonia cu 2 companii separate si 2 brand-uri distinct – Generali si Proama. Tranzactia este inca subiect al aprobarilor si al autoritatilor de reglementare.

CEO-ul Generali PPF Holding, Ladislav Bartoníček, a declarat: “Polonia este o piata strategica pentru noi. Aceasta inregistreaza una dintre cele mai semificative rate de crestere dintre pietele de asigurare din ECE. Achizitia Proama ne va ajuta sa ne dezvoltam businesul in aceasta piata cu potential”.

Pierre Lefèvre, Managing Director International&Subsidiaries Groupama, a explicat: “Decizia Groupama de a renunta la businesul de asigurare din Polonia face parte din planul de reducere a cheltuielilor si investitiilor. Cu toate acestea, Grupul a crezut in modelul de busines Proama si i-a acordat prioritate, oferindu-i oportunitatea de a-si continua dezvoltarea cu succes”. Acesta a mai adaugat: “Aceasta tranzactie ii permite companiei Proama sa opereze sub structura Generali PPF Holding si sa beneficieze de dinamismul si profesionalimul acesteia din urma”.

Proama este activa in principal pe segmentul de retail si a debutat cu vanzarea de asigurari auto, prin 3 canale de distributie: telefon, Internet si retea proprie de agenti.

Ladislav Bartoníček a mai adaugat: “Cumparam o companie cu o strategie coerenta si consistenta, cu excelente abilitati de implementare si cu un management dedicat care a dovedit capacitatea de reactie la nevoile pietei. Actualele rezultate dovedesc ca strategia de distributie a Proama este un concept de succes. Planificam sa dezvoltam acest model de distributie pentru a maximiza oportunitatile pietei”.

Tranzacţia dintre GPH si Groupama nu va afecta in niciun fel actualele contracte de asigurare şi serviciile oferite clientilor de catre Proama. De asemenea, nu vor fi afectate relaţiile cu partenerii de afaceri sau cu agentii.

Generali PPF Holding este activa pe piata de asigurari poloneza prin subsidiara sa Generali Group Polonia. Volumul de prime brute subscrise in 2011 de catre Generali Polonia a fost de 1,9 miliarde PLN, segmentul de asigurari generale inregistrand o crestere de 28% (per ansamblu, piata de asigurari poloneza a inregistrat o crestere de doar 12%) si cel de asigurari traditionale de viata de 20% (de 5 ori mai mult decat cresterea pietei). Generali Polonia este in prezent una dintre cele mai dinamice companii din piata de asigurari din Polonia. Aceasta ofera servicii financiare si de pensii pentru aproape 2 milioane de clienti.

Praga, Paris / Bucuresti, 25.07.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.