Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Generali Asigurari deruleaza o ampla campanie de comunicare pentru sustinerea asigurarii locuintelor

· Reducere de pana la 20% pentru Eurocasa Completa Plus
· Un leu/zi pentru protectie impotriva tuturor riscurilor*

Generali Asigurari a lansat campania promotionala dedicata politei de asigurare de locuinta – Eurocasa Completa Plus, prin care clientii pot beneficia de o reducere de pana la 20% (in functie de zona seismica unde se afla imobilul asigurat), in perioada 2 martie – 30 aprilie 2010.

Eurocasa Completa Plus este o asigurare care ofera protectie impotriva unei game variate de riscuri:
– Incendiu, trasnet, explozie, lovirea locuintei de catre vehicule rutiere sau caderea aparatelor de zbor
– Calamitati naturale: cutremur, inundatii/aluviuni, fenomene atmosferice (inclusiv grindina), alunecarea/surparea/prabusirea terenului, greutatea stratului de zapada
– Daune cauzate bunurilor asigurate, provocate de emanatii de fum, gaz, vapori
– Daune produse de avarii la instalatiile de apa sau de canalizare ale imobilului
– Furt prin efractie, talharie
– Acte de vandalism sau evenimente socio-politice
– Raspunderea civila a familiei

In plus, Eurocasa Completa Plus de la Generali Asigurari este o polita fara fransiza (suma fixa din valoarea contractului suportata de asigurat in cazul producerii daunei; cu exceptia cutremurului, in zonele de risc) si fara limita maxima de despagubire.

Promotia este sustinuta de o ampla campanie de comunicare, cu sustinere media. Obiectivele campaniei urmaresc informarea cu privire la utilitatea unei asigurari facultative, prin explicarea detaliata a riscurilor acoperite, precum si excluderea perceptiei de pret mare, prin exemple de cost.

"Prin aceasta campanie, ne dorim activarea spiritului de responsabilitate a romanilor fata de un bun important pe care-l detin, locuinta, informarea cu privire la multiplele riscuri care pot fi acoperite prin incheierea unei asigurari facultative, dar si combaterea barierei de pret, conform careia o asigurare completa de locuinta este costisitoare sau inaccesibila. Astfel, in urma efectuarii unui calcul simplu pentru polita de locuinta Generali, clientul va realiza ca doar cu, de exemplu, 1 leu/zi* isi poate proteja casa impotriva unei game extrem de variate de riscuri. Pentru toti cei care doresc sa verifice cat i-ar costa o astfel de asigurare completa, am dezvoltat pe platforma web, www.generali.ro, o aplicatie prin care in maximum un minut clientul poate afla tariful anual al asigurarii propriei locuinte", a declarat Daniela Dimitriu, Head of Marketing & PR Generali Asigurari.

“Sa nu uitam ca, in Romania, numai 10% din locuinte sunt asigurate, spre deosebire de Cehia sau Ungaria unde gradul de cuprindere in asigurare este de 60%. In acest context, este important ca oamenii sa inteleaga ca au nevoie de o protectie completa a locuintei, astfel incat sa fie despagubiti pentru orice tip de avarii produse bunului lor asigurat. Polita de asigurare pe care o recomandam este un exemplu de asigurare facultativa de care acestia au nevoie pentru a sta linistiti in privinta protectiei bunului lor asigurat. Si pentru a promova aceste avantaje, in perioada campaniei, oferta Generali este mai mult decat atractiva. In plus, cei care vor achizitiona o asigurare de la Generali beneficiaza de calitatea binecunoscuta a serviciilor noastre. Avem o experienta de peste 17 ani pe piata romaneasca de asigurari si suntem recunoscuti pentru plata rapida a daunelor”, a declarat Stefan Vancek, Director Comercial Generali Asigurari.

Campania va fi comunicata pe TV, prin Internet si proiecte new media interactive. Spotul TV va rula timp de 7 saptamani, atat pe statii generaliste de mare audienta, cat si pe cateva posturi de nisa. Pe internet, campania este comunicata intens, prin mesaje personalizate in functie de vizitator si aria acestuia de interes, si este concentrata pe explicarea detaliata a riscurilor acoperite prin asigurare si pe accesarea rapida a aplicatiei de calcul a primei de asigurare.

Generali Asigurari este parte a grupului international Generali, unul dintre cele mai vechi grupuri de asigurari din lume. Cu o intrerupere in perioada comunista, compania este prezenta pe piata romaneasca incepand cu anul 1835. Reteaua teritoriala a Generali Asigurari este compusa din 91 de agentii si puncte de lucru, iar portofoliul companiei include astazi toate tipurile de asigurari.

Generali Group este unul din liderii sectorului de asigurari din intreaga lume, cu o experienta de 178 de ani in domeniul asigurarilor. Generali Grup are 476 companii consolidate, peste 60 de milioane de clienti in intreaga lume si peste 84 000 de angajati.

* Pentru un apartament in Bucuresti (seismicitate mare), cu o suma asigurata de 192.100 lei sau pentru un apartament in Alba Iulia (seismicitate mica), suma asigurata de 215.000 lei.

Bucuresti, 08.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.