Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Generali Asigurari a subscris cu 17% mai multe prime de asigurari de viata, in primul trimestru

* Creşterea totală a vânzărilor (asigurări de viaţă şi generale) a fost de 11%
* Segmentul asigurărilor individuale de viaţă unit-linked a înregistrat o evoluţie de 67%

Generali Asigurări a înregistrat în perioada ianuarie-martie 2009 rezultate foarte bune pe segmentul asigurărilor de viaţă, totalizând un volum de prime brute subscrise de 23,8 milioane lei, cu 17,5% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

Din portofoliul de asigurări de viaţă, un procent de 67% este reprezentat de asigurările individuale (15,8 milioane lei, +7,5%), iar 33% de asigurările de grup (7,9 milioane lei, +44%). În cadrul segmentului de asigurări individuale, asigurările unit-linked au prezentat cea mai bună evoluţie, 67% (4,3 milioane lei).

Asigurările generale au continuat tendinţa de evoluţie, volumul de prime brute subscrise ajungând la 96,4 milioane lei, cu 9,5% mai mult comparativ cu primul trimestru al anului anterior (87,9 milioane lei). Cele mai mari creşteri pe segmentul asigurărilor generale le-au înregistrat asigurările de răspundere civilă generală (+90%),  RCA şi Carte Verde (+66%) şi asigurările de daune la proprietăţi (+38%). 

Per ansamblu, compania a crescut în primul trimestru cu 11% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, cumulând vânzări totale de 120,1 milioane lei (faţă de 108,2 milioane lei în T1 2008). Profitul companiei a fost de 6,1 milioane lei.

„În primele trei luni am reuşit să obţinem rezultate cu adevărat performante în ceea ce priveşte subscrierile, mai ales ţinând cont de contextul economic dificil, ce se reflectă şi asupra pieţei româneşti de asigurări. Aceşti indicatori de creştere ne confirmă faptul că strategia de business adoptată la începutul anului funcţionează la parametri optimi şi că putem avansa cu încredere”, a declarat Marie Kovářová, Director General al Generali Asigurări.

„Anul acesta ne concentrăm în mod special pe asigurările de viaţă şi pe segmentele non-auto, asigurări generale retail şi corporate, fără a neglija însă celelalte linii de business, pe care ni le dorim în crestere. Totodată, vom continua politica de lucru adoptată anul trecut: subscriere prudentă pe toate categoriile de produse şi îmbunătăţirea continuă a ratei daunalităţii. Aceste practici sunt valabile şi atent monitorizate în toate cele patru entităţi ale Grupului Generali PPF Holding în România: Generali Asigurări, Ardaf, RAI şi Generali Fonduri de Pensii. Deşi funcţionează ca entităţi independente, împărtăşesc o filosofie comună de lucru, în vederea îmbunătăţirii performanţei şi eficienţei fiecăreia dintre companii”, a explicat Kovářová, Coordonatorul entităţilor Generali PPF Holding în România.
Rezultatele Grupului Generali – I trimestru 2009

În primul trimestru al anului 2009, Grupul Generali a avut o creştere totală de 0,3%, comparativ cu perioada similară a anului 2008, ajungând la 18,5 miliarde euro. Asigurările generale au evoluat cu 3,4%, până la 6,6 miliarde euro, iar valoarea primelor brute subscrise pe segmentul asigurărilor de viaţă a fost de 11,9 miliarde euro, în uşoară scădere faţă de anul trecut (-1.4%).

Bucuresti, 14.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *