Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GEFCO monitorizeaza transporturile de marfa cu un sistem tehnologic performant

GEFCO România introduce dispozitivul Kratzer, un sistem tehnologic performant de urmărire a transporturilor. Prin implementarea acestui sistem, compania GEFCO se aliniază standardelor impuse de dezvoltarea tehnologică din domeniu.

Sistemul de comunicaţie Kratzer a fost introdus pentru transporturile efectuate în regim de Grupaj, cât şi pentru activităţile de cross-docking. Sistemul a fost implementat cu succes în agenţiile din Joiţa, în iunie 2012, şi Arad, în septembrie 2012.

În prezent, fiecare vehicul de distribuţie este echipat cu un dispozitiv PDA cu care se scanează codul de bare de pe pachete, atât la încărcare, cât şi la livrare şi care transmite, prin GPRS, informaţiile către sistemului informatic global GEFCO. Astfel, echipele GEFCO şi clienţii companiei beneficiază de informaţii în timp real referitoare la statusul mărfii, de tipul: încărcat, expediat pentru livrare, livrat, livrat cu menţiuni, etc. De asemenea, acest dispozitiv stochează în memorie şi ruta de distribuţie pentru marfa încărcată şi permite fotografierea pachetelor care prezintă neconformităţi.

Dovezile de livrare, conţinând semnătura persoanei care recepţionează marfa, sunt disponibile şi în format electronic, acest lucru venind în sprijinul iniţiativei GEFCO de a proteja mediul înconjurător prin reducerea cantităţii de hârtie utilizate. Astfel, prin eliminarea dovezilor de livrare tipărite, GEFCO economiseşte anual aproximativ 45.000 de foi de hârtie.

“Lansarea noului dispozitiv Kratzer reprezintă un nou standard de calitate pentru serviciile GEFCO şi o mare oportunitate de a demonstra capacităţile noastre logistice. Prin implementarea acestui sistem am dorit să existe avantaje atât de partea clientului, cât şi de partea GEFCO, unde echipele operaţionale beneficiază de un software performant de urmărire a transporturilor şi pot furniza informaţii în timp real. Printre primele rezultate înregistrate, menţionăm o rată a corectitudinii pachetelor încărcate şi livrate de 99.9% şi o eficientizare importantă a timpului aferent operaţiunilor pre-încărcare. Dorim să promovăm constant servicii cu valoare adăugată şi să consolidăm poziţia companiei între liderii pieţei de transport şi logistică internă şi internaţională.” – a declarat Christophe De Korver, Managing Director GEFCO România.

Bucuresti, 09.10.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.